شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

رونمایی از کتاب چادر وحدت +عکس

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 410779
«چادر وحدت» مجموعه خاطرات حمید داودآبادی از سال‌های ۱۳۵۸ تا خرداد ۱۳۶۰ است که در صفحه ۱۰۴ کتاب «از معراج برگشتگان» قول انتشار آنها را داده بود.
کتاب چادر وحدت نوشته حمید داوودآبادی رونمایی می شود.

به گزارش جهان به نقل از سراج ۲۴، مراسم رونمایی از کتاب چادر وحدت نوشته حمید داوودآبادی روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۳ ساعت۱۵ در نخلستان اوج واقه در خیابان طالقانی خیابان مظفر شمالی سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار می شود.

«چادر وحدت» مجموعه خاطرات حمید داودآبادی از سال‌های ۱۳۵۸ تا خرداد ۱۳۶۰ است که در صفحه ۱۰۴ کتاب «از معراج برگشتگان» قول انتشار آنها را داده بود.


داودآبادی در «چادر وحدت»، دیده‌ها و خاطرات خود را از حوادث و وقایع سال های بحرانی اول پیروزی انقلاب اسلامی، در نبرد با گروه های ضدانقلاب ارایه داده است. «چادر وحدت» محل تجمع بچه‌های حزب‌اللهی در جلوی دانشگاه تهران در آن سال‌ها بوده است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«در اولین روزهای سال ۱۳۵۸ که جلوی دانشگاه شده بود پاتوق گروهک‌های ضدانقلاب، از منافقین گرفته تا حزب توده و چریک‌های فدایی، چادری قرار داشت که محل تجمع بچه حزب‌اللهی‌ها بود. «چادر وحدت»، جایی بود که طی دو سه سال اول پیروزی انقلاب اسلامی، توانست به مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده‌ انقلاب اسلامی بپردازد.»

از همان زمان تا امروز، ضدانقلابیون و به‌خصوص منافقین که بسیاری از نقشه‌های شوم‌شان توسط چادر وحدت رسوا و خنثی گردید، همواره از آن به‌عنوان محلی که ضربات سختی بر آنان وارد کرد نام می‌برند، می‌سوزند و برمی‌آشوبند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *