جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

کارگردان "پدرسالار" درگذشت +عکس

شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 376570
خواجویی از شنبه ۲۵مرداد به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان کسری بستری بود.این هنرمند سال ۱۳۲۶ متولد شده و ۲۴ مرداد وارد شصت و هفتمین سال زندگی خود شده بود.پیکر کارگردان پیشکسوت تلویزیون و خالق مجموعه تلویزیونی «پدرسالار» از مقابل خانه سینما تشییع می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، کارگردان پدرسالار شب گذشته بدلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت. اکبر خواجویی از شنبه ۲۵ مرداد به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان کسری بستری بود و یکی از پرستاران بخش آی سی یو جراحی این بیمارستان ، تأکید کرده بود که حال خواجویی از روزهای قبل بهتر است و طبق نظر دکتر ابراهیم فراست متخصص قلب و عروق سه‌شنبه ۲۸ مرداد از بیمارستان مرخص می‌شود.

با این وجود پس از مرخصی خواجویی از بیمارستان او صبح روز گذشته جمعه ۳۱ مرداد، دچار حمله قلبی و به بیمارستان الغدیر تهران منتقل شد و پس از مراقبت‌های ویژه، ساعت ۲۱ شب گذشته درگذشت.


پیکر این هنرمند پیشکسوت فردا یکشنبه دوم شهریور، ساعت ۹ صبح از مقابل خانه سینما تشییع و پس از آن بنا به وصیت خودش به شهر اصفهان زادگاهش برای خاکسپاری منتقل می‌شود.

اکبر خواجویی با کارگردانی سریال پرمخاطب «پدر سالار» در دهه ۷۰ به شهرت رسید. این سریال‌ در طی سال‌ها بارها از شبکه‌های سیما بازپخش شد و اخیرا از شبکه تماشا بازپخش شد. «محیا»،‌ «سیرک بزرگ‌» و «خانه ابدی» از جمله آثار سینمایی او است.

خواجویی که سال ۹۱ به علت عارضه قلبی جراحی شد، از شنبه ۲۵ مرداد به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان کسری بستری بود. این هنرمند سال ۱۳۲۶ متولد شده و ۲۴ مرداد امسال یعنی هفت روز پیش وارد شصت و هفتمین سال زندگی خود شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *