پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 4 Jul 2024
 
۰
۲

واکنش اژه ای به نامه مهدی هاشمی

دوشنبه ۱ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 145477
دادستان كل كشور افزود: در اين نامه عنوان شده كه احضاريه ابلاغ نشده، سربرگ آن مشخص نبود و به آدرسي اشتباه رفته است. اما هيچ يك از اين موارد صحت ندارد.
سخنگوي قوه قضاييه گفت: هيچ يك از ابهامات در نامه مهدي هاشمي صحت ندارد. نامه اي كه بدون امضا به دست من رسيده و در برخي از عبارات‌ تفاوت‌هايي با متن مندرج در سايت ها دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمين محسني‌اژه‌اي در چهارمين نشست خبري سخنگوي قوه قضاييه در پاسخ به سؤال فارس، مبني بر ابهامات مورد نظر مهدي هاشمي در نامه‌اي خطاب به دادستان كل كشور فرستاده است، گفت: درباره اين نامه بايد بگويم يك نامه بدون امضا براي من آمده است كه پايين آن اسم مهدي هاشمي نوشته شده ولي هيچ امضايي ندارد.

وي ادامه داد: نامه‌اي كه به دست من رسيده با نامه‌اي كه در برخي از سايت‌ها ديدم در برخي از عبارات‌ تفاوت‌هايي دارد.

دادستان كل كشور افزود: در اين نامه عنوان شده كه احضاريه ابلاغ نشده، سربرگ آن مشخص نبود و به آدرسي اشتباه رفته است. اما هيچ يك از اين موارد صحت ندارد.

سخنگوي قوه قضاييه با نشان دادن نامه احضار مهدي هاشمي به خبرنگاران گفت: كپي نامه را از دادستان تهران گرفتم و ملاحظه مي‌كنيد كه تمام جزئيات لازم از جمله اسم مهدي هاشمي، نام پدر و آدرس به درستي قيد شده است.

وي افزود: احضار وي در تاريخ 12 اسفند 88 بوده و اين نامه در تاريخ 15 اسفند 88 توسط مأمور ابلاغ ارسال شده و وكيل آنها آقاي طباطبايي در تاريخ 18 اسفند 88 مراجعه كرده و گفته كه پيرو ابلاغ برگه احضاريه به آدرس منزل موكل رسيده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
مردم ايران و بويژه طرفداران آقاي احمدي نژاد بي صبرانه انتظار دستگيري( به هرطريق ممكن! ) و محاكمه منصفانه و در صورت اثبات جرم، مجازات عادلانه اين آقازاده مغرور را از دستگاه عدالت و سربازان گمنام امام زمان ...... دارد.
Iran, Islamic Republic of
چرا این بخش از سخنان آقای اژه ای در صدا وسیما پخش نمیشود؟