جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

گلایه بازیگر پیشکسوت از شایعه سازان

چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 415071
مجید انتظامی حال پدرش عزت الله انتظامی را که به دلیل افزایش فشار در بیمارستان بستری شده بود رضایتبخش توصیف کرد.
به گزارش جهان، مجید انتظامی در گفتگو با مهر، درباره دلیل بستری شدن پدرش در بیمارستان دی گفت: چند روز پیش فشار پدر بالا رفته بود و به همین دلیل در بیمارستان دی بستری شد.

این آهنگساز ادامه داد: به هرحال وقتی سن بالا می رود وضعیت جسمانی هم دستخوش تغییراتی می شود اما خوشبختانه حالشان خوب است و احتمالا امروز چهارشنبه و یا فردا سیزدهم فروردین از بیمارستان مرخص خواهند شد.

فرزند عزت الله انتظامی در پایان از شایعه هایی که درباره وضعیت جسمانی پدرش مطرح می شود، گلایه کرد.

عزت الله انتظامی بازیگر سینمای ایران پیش از این هم در مهر و آبان ماه سال ۹۳ مدتی در بیمارستان و منزل بستری شد و استراحت کرد.

وی در فیلم هایی چون «گاو» و «اجاره نشین ها» ساخته داریوش مهرجویی، «روز فرشته» ساخته بهروز افخمی و ده ها فیلم سینمایی و همچنین تله تئاتر و سریال های تلویزیونی هنرنمایی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عده ای بیکار که کاری ندارند خودشان را با دروغیات در مورد دیگران مشغول میکنند تا روزشان شب شود تا خداوند یا یک عقل سالم به اینان دهد یا اینکه شرشان را از سر مردم کوتاه کند آمین