جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۲

درخواست از کریمی برای کمک به سوشا

سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب: 465670
بازداشت سوشا مکانی به یکی از دغدغه‌های بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده است.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛ سوشا مكانی روز گذشته به زندان اوین منتقل شد و این موضوع باعث ناراحتی همبازیان او در پرسپولیس شده است. علی پروین شب گذشته گفت كه امروز خودش پیگیر كارهای سوشا می شود و او را بیرون می‌آورد.

از طرفی رامین رضاییان بازیكن پرسپولیس هم از علی كریمی و سایر اسطوره های پرسپولیس درخواست كرده كه برای مشكل سوشا پیش قدم شوند.
رضاییان به روزنامه خبرورزشی گفت: «از كریمی و سایر اسطوره ها خواهش می كنم برای مشكل سوشا پیش قدم شوند. او پشیمان است، كمكش كنید.»
 
رامین رضاییان جزو بازیكنانی است كه رابطه نزدیكی با سوشا مكانی دارد. اولین نفری هم كه خبر از آمدن رضاییان به پرسپولیس داد، سوشا مكانی بود كه عكسی از خودش در كنار رضاییان منتشر كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کثافت‌کاری این به اصطلاح بازیکن‌نماها کی می‌خواهد تمام شود خدا می‌داند!!! پس از افشا هم یک سری راه‌می‌افتند دنبال ماست مالی کردن قضیه!!!
United States
این کار بد بوده و کسی منکر این نیست و تنها فردی هم نیست که این کار را کرده ولی به جوانی این بد بخت رحم کنید که بدتر از این نشود تنبیه صد در صد