جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
لیگ جهانی ۲۰۱۵ والیبال ؛

۲۰ هزار بلیت برای دیدار آمریکا و ایران

جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 425070
تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا در شرایطی روزهای یکشنبه و دوشنبه دو دیدار ابتدایی خود در فصل جدید لیگ جهانی را برگزار خواهند کرد که برای این دو دیدار حدود بیست هزار بلیت در نظر گرفته شده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم های ملی ایران و امریکا در روزهای شنبه و یکشنبه به وقت محلی و یکشنبه و دوشنبه به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کمیته برگزاری مسابقات لیگ جهانی در امریکا برای هر بازی حدود ۱۰ هزار بلیت در نظر گرفته است که قیمت آن از ۱۵ دلار تا ۳۰ دلار بسته به صندلی مورد انتخاب متغیر می باشد که در مجموع دو دیدار حدود بیست هزار بلیت برای تماشای این دو دیدار وجود دارد.

بر اساس اعلام نجف زاده مسئول حافظ منافع ایران در امریکا پیش بینی می شود حدود نیمی از بلیت ها را ایرانی های حاضر در لس آنجلس خریداری کنند. همچنین برای حضور ایرانی ها در سالن اقداماتی از قبیل تهیه و تحویل پرچم و تیشرت توسط حافظ منافع ایران در لس آنجلس انجام شده است.

برنامه این دو مسابقه به شرح زیر است:
نخستین مسابقه آمریکا - ایران ؛
شنبه، نهم خردادماه - ساعت ۱۹:۱۰ به وقت محلی - صبح یکشنبه ۱۰ خردادماه - ساعت ۶:۴۰ به وقت تهران

دومین مسابقه آمریکا - ایران؛
یکشنبه، دهم خردادماه - ساعت ۱۶:۱۰ به وقت محلی - دوشنبه ۱۱ خردادماه - ساعت ۳:۴۰ بامداد به وقت تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *