جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۶

هشدار آيت الله مصباح درباره ورود فراماسونرها به دولت

سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب: 157672
آیت الله مصباح یزدی نسبت به ورود اعضای فراماسونری به دولت هشدار داده است.

به گزارش جهان محسن غرویان به خبر انلاین گفت: به دلیل موضع‌گیری​های مشائی بود که آقای مصباح پاسخ تندی دادند و گفتند که هر کسی که مکتب ایرانی را مطرح می​کند، غیرخودی است. حتی اخیراً هم گفتند که باید مراقب نفوذ فراماسونری در دولت باشیم که ممکن است آنها که در دولت نفوذ کرده​اند از ایادی فراماسون​ها باشند. این سخنان ایشان متوجه برخی اشخاص خاص است که آقای مصباح رویشان حساس هستند.

وی همچنین گفته است به نظرم باید الان با دولت مدارا کرد و خیلی به این چالش​ها دامن نزد. به هر حال همه می‌دانند که مجلس، دولت، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام با یکدیگر اصطکاک​هایی دارند. راه‌حل این نیست که به این موارد دامن بزنیم و پررنگش کنیم. باید مدارا کنیم و پیش برویم. ما تابع ولایت و مقام معظم رهبری هستیم و هرجا لازم باشد، خود ایشان تذکرات را می​دهند. من روحیه این را ندارم که وارد این منازعات ریز شوم. این اظهارنظرها خیلی هم فایده ندارد و تجربه نشان داده که اثری ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
با اینکه با نظرات آقای مصباح یزدی معمولا موافق نیستم ... اما این حرف ایشون کاملا و ۱۰۰% درست و صحیح هست
پس تکلیف فراماسونهای دولتهای قبل چه میشود ؟
Iran, Islamic Republic of
بنده هم كاملا موافق هستم . فعلا بايد باهم متحد شويم نه اينكه با هر چيزي اختلاف ايجاد كرد
Iran, Islamic Republic of
من کاملا موافقم. همانطور که در دوره های قبل از این دولت هم بسیار افرادی بوده اند که با نیرنگ ودروغ خود را به نظام تحمیل کردند ودر فرصتهای بدست آمده نیش خودشان را به نظام وملت وایران زده اند.باید هوشیار بود.
به نظر من نبايد دست روي دست گذاشت تا فتنه جديد رخ نمايد آنوقت به فكر چاره بيفتيم.
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد تو را به خدا این مشایی را اگر هم به نظر شما خوب است کنار بگذار تا ما طرفدارانت پاسخی برای مخالفان داشته باشیم این مشائی ما را ذلیل و ساکت کرده