پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
فرمانده بسیج مستضعفان:

ارتباط با غرب موجب عقب‌ماندگی می‌شود

پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 457877
رئیس سازمان بسیج مستضعفان در همایش شکوه ایستادگی در مشهد مقدس بیان کرد: آمریکایی ها و کشور های غربی از حامیان اصلی منافقان برای ایجاد آشوب و اختلاف در دنیا هستند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار محمدرضا نقدی صبح پنجشنبه در همایش شکوه ایستادگی که با حضور هزاران بسیجی در صحن جامع رضوی حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توطئه‌ها و دسیسه‌های فراوانی علیه نظام اسلامی هستیم که ریشه و سرنخ آن در دست آمریکایی‌ها است.
 
وی بابیان اینکه آمریکا تنها کشوری است که از گروهک منافقین و همچنین گروهک‌های تروریستی ازجمله دانش حمایت می‌کند ادامه داد: حمایت آمریکایی‌ها از گروه‌های تندرو و افراطی در جهت منافع سیاسی و اقتصادی موجب شده تا خون بسیاری از مسلمانان بر زمین ریخته شود.
 
دشمنی آمریکا تمام‌نشدنی است
 
سردار نقدی در همایش شکوه ایستادگی در مشهد بیان کرد: دشمنی آمریکا تمام‌نشدنی است.
 
وی بابیان اینکه در طول ۳۷ سال از عمر نظام اسلامی آمریکایی‌ها از هیچ توطئه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی فروگذار نبودند بیان کرد: آمریکایی‌ها برای ایجاد تفرقه و آشوب از منافقان حمایت می‌کنند و با علم به اینکه فعالیت این گروه‌ها منجر به ریخته شدن خون افراد بی‌گناه بسیاری می‌شود اما دست از حمایت آن‌ها برنمی‌دارند.
 
و ی با تشریح اقدامات آمریکایی برای دشمنی با ایران در طول سال‌های گذشته بیان کرد: واقعه طبس، تحمیل جنگ و حمایت از حزب بعث عراق، حمایت از منافقان برای ترورهای کور و از بین بردن مسئولان نظام اسلامی و ده‌ها دسیسه دیگر ازجمله توطئه‌های استکبار و به‌ویژه آمریکایی‌ها علیه ایران بوده است که خوشبختانه تأثیری نیز درروند رو به رشد انقلاب نداشته است.
 
سردار نقدی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها با تشدید تحریم‌های اقتصادی تصور می‌کردند که می‌توانند ملت ما را به‌زانو درآوردند افزود: رئیس‌جمهور آمریکا در فروردین‌ماه امسال اعتراف کرد که تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران شکست‌خورده و این ملت تحریم پذیر نیست.
 
وی حضور نیروهای آمریکایی در منطقه و پایگاه‌های متعدد نظامی را یکی از دلایل مهم در راستای حمایت از گروهک‌های تروریستی در منطقه دانشت و افزود: اما آمریکایی در افکار عمومی این‌گونه تبلیغ می‌کنند که برای کمک و برقراری صلح در منطقه حضور دارند.
 
وی حمایت آمریکایی‌ها را از کشورهای دشمن ایران را نشانه خباثت و نهایت دشمنی آمریکایی‌ها با ایران عنوان کرد و افزود: دشمنی آمریکا با ایران تمام‌نشدنی است.
 
ارتباط با غرب موجب عقب‌ماندگی می‌شود
 
سردار نقدی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود ارتباط با آمریکا و توسعه را خیال خام دانست و گفت: این خوش‌بینی که ارتباط با امریکا می‌تواند موجب رشد و توسعه شود کاملاً اشتباه است.
 
نقدی ابراز کرد: تجربه عینی ملت ما نشان داده که خوش‌بین شدن به کشورهای ظالم غربی باعث متوقف شدن پیشرفت‌ها می‌شود و عقب‌ماندگی‌های برجای‌مانده از زمان طاغوت خود گواه این مدعا است.
 
وی افزود: سال‌های طولانی است که کشورها تحریم است اما مشاهده می‌کنید که چه پیشرفت‌های علمی با اتکا بر توان داخلی حاصل‌شده است.
 
سردار نقدی تأکید کرد: تفنگ ما علیه دشمن شعار مرگ بر آمریکا است و این شعار برای جلوگیری از نفوذ دشمن همواره از سوی مردم و ملت ایران سر داده خواهد شد.
 
وی تأکید کرد: بااین‌حال بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی رشد همه‌جانبه ایران فزاینده شد و کشور ما چه در بعد نظامی، چه اقتصادی و چه علمی در جایگاه رفیعی ایستادند.
 
بسیج الگوی مقاومت
 
فرمانده بسیج مستضعفان همچنین بسیج را شجره طیبه و درختی تنومند توصیف کرد و افزود: الگوی بسیج در سایر کشورها نیز مانند عراق و لبنان اتفاقات بزرگی را رقم‌زده است و دشمنان را دچار یاس و سردرگمی ساخته است.
 
سردار نقدی ادامه داد: الگوپذیری از بسیج در سوریه و همچنین ایجاد نیروهای حشدالشعدی که همان نیروهای بسیجی عراق هستند توانست از سقوط بغداد جلوگیری کند.
 
وی استفاده از فرمول رهایی‌بخش بسیج را درماندن دمشق و بغداد تنها راه ممکن دانست و اذعان کرد: شکست صهیونیست‌ها چه در غزه و چه در لبنان نتیجه استفاده از این فرمول معجزه‌آسا بود که بااین‌حال باید به دو رکن اصلی بسیج یعنی اطاعات از ولایت حق و برائت از دشمنان تأکید کرد.
 
وی بیان کرد: برخلاف اهداف ظالمانی که از روز نخست تاسیس این بنیاد مبارک تلاش کردند بسیح را نابود کنند و تمامی همت خود را برای از میان بردن این تشکل الهی به کار گرفتند اما هر روز بسیج مردم بیشتری را به خود جذب می‌کند.
 
سردار نقدی افزود: بسیج از مرزها حراست می‌کند، مقاومت را تضمین می‌کند و هر کجا نام بسیج شنیده می شود واژه ایثار و شهادت به ذهن متبادر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلیمان نبی
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه، مثلاً ببینید کره شمالی چقدر از کره جنوبی که با غرب نزدیکه جلوتره؟!!!
یا آلمان شرقی چقدر از آلمان غربی جلوتر افتاده بود و یا حتی همین روسیه چون از غرب جلوتر افتاده بود متلاشی شد و حتی چین برای اینکه عقب بیفته رفت با آمریکا قاطی شد.
این حرفها از نوع هاله نور و انحراف و...... هست هاااا
جهان از شما بعیده این حرفای چپه رو تیتر میزنید.
اعتبار خودتان میاد پایین. از ما گفتن