جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

انتقاد از تخریب آیت الله مصباح

يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 287579
اگر کسی حرفی برای گفتن دارد نباید دهان به اهانت بگشاید.
انتقاد از تخریب آیت الله مصباح
به گزارش فارس به نقل از رسا، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اهانت به آیت الله مصباح یزدی را کاری ناپسند و نادرست خواند و گفت: چنین اقداماتی از سوی هیچ کس و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با رسا ضمن انتقاد از اهانت بر خی افراد به آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: اهانت به هیچ وجه و از هیچ کس قابل قبول نیست.

وی افزود: اعتقادم این است که اگر کسی واقعا حرفی برای گفتن دارد باید به صورت تذکر بیان کند نه این که دهان به اهانت بگشاید؛ کسی که تذکر می دهد باید از روی قاعده و قانون این کار را انجام دهد، با جسارت هیچ کار درست نمی شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این که مسؤولان حوزه چه وظیفه ای در قبال اقدام برخی افراد که با عنوان جمعی از طلاب حوزه دست به انتشار این قبیل نامه ها می زنند چیست ابراز داشت: حوزه علمیه متشکل از همین طلاب است اینها باید در کارهای خود با اساتید و بزرگان مشورت کنند؛ اگر چنین فضای مشورتی باشد دیگر شاهد این دست اقدامات نخواهیم بود.

گفتنی است، اخیرا متنی با عنوان «نامه انتقادی جمعی از طلاب قم به آیت‌الله مصباح» بدون نام و امضا در رسانه‌ها منتشر شده که به بهانه انتقاد به اهانت و تخریب شخصیت آیت الله مصباح یزدی پرداخته و نسبت های ناروایی به این اندیشمند و عالم برجسته داده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایا ایشان فقط تخریب ایت الله مصباح را نمی پسندند یا برای همه بد است؟