شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

ضرغامی: مماشات دولت مقابل عربستان از خاطره مردم فراموش نمی‌شود

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 448570
رئیس سابق صدا‌و‌سیما گفت: هرگونه مماشات و کوتاهی مسئولان نسبت به فاجعه منا در تاریخ و اذهان ملت ایران خواهد ماند.
به گزارش جهان،‌ سید عزت‌الله ضرغامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره عملکرد رسانه‌ها بعد از فاجعه منا اظهار‌ داشت: عملکرد رسانه‌ها بعد از فاجعه منا قابل قبول است و فارغ از جهت‌گیری‌های سیاسی بعد از این فاجعه هماهنگی‌های را صورت دادند و این فاجعه باعث وحدت بیشتر بین مردم و رسانه‌ها شد.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها از روز فاجعه منا رسالت خود مبنی بر اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی را آغاز کردند و مطالبات مردم را نیز بیان کردند لذا از مسئولان نیز انتظار می‌رود همراه با این مطالبه مردمی و موضع مقتدرانه‌ای که مقام معظم رهبری داشتند و باعث عقب‌نشینی در حکام سعودی شد، این مسیر را طی کنند.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به وسیع بودن ابعاد فاجعه منا تصریح کرد: مسئولان باید به دنبال روشن شدن حقایق و مقصران فاجعه منا باشد و ابعاد این فاجعه را در دستور کار خود قرار دهند، هرگونه مماشات و کوتاهی آن‌ها نسبت به این فاجعه در تاریخ و اذهان ملت ایران باقی خواهد ماند.

ضرغامی نقش شبکه‌های اجتماعی بعد از فاجعه منا را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی به این دلیل که ویترینی از سلیقه‌های مختلف را در خود جای می‌دهند، دارای مخاطبان متفاوتی هستند اما بعد از فاجعه منا هماهنگی بسیار خوبی بین این شبکه‌ها دیده شد و با توجه به نظراتی که مخاطبان این شبکه‌ها بیان می‌کردند، این نظرات حاکی از این بود که مردم فارغ از هر ظاهر و گرایشی کاملاً بعد از فاجعه‌ای که به هویت و عزت ملی ما برمی‌گردد، همراهی و وحدت رویه دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باسلام
جناب آقاي ضرغامي طرحي ارائه فرمايند دولت چكار كننده