جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷

این‌بار طیب‌نیا به جان مسکن مهر افتاد!

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 448372
وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: تقریبا تمام پولی که در طول تاریخ کشور چاپ شده برای مسکن مهر چاپ شده است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسکن مهر گفت: اصل ایده مسکن ارزان قیمت برای گروه‌های کم‌درآمد هدف ارزشمند و مورد اعتقاد است.

وی بابیان اینکه به نحوه‌ی اجرای مسکن مهر به ویژه شیوه تأمین مالی آن ایراداتی وارد است، افزود: یکی از این انتقادات چاپ پول بدون پشتوانه و استقراض از بانک مرکزی به منظور تأمین مالی پروژه بوده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: تقریبا تمام پولی که در طول تاریخ کشور چاپ شده برای مسکن مهر چاپ شده که طبیعتا آثار منفی این امر در اقتصاد و تشدید تورم مشهود است بطوریکه چنین امری بی‌ثباتی در بازار مختلف و از جمله ارز را به وجود آورد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از انتقادات وارد به پروژه مسکن مهر نوع مکان‌یابی آن بوده است بطوریکه ساخت وسازها می توانست در بافت‌های فرسوده صورت گیرد که حداقل زیرساخت‌های لازم را دارا بودند.

طیب نیا افزود: تأمین مسکن ارزان قیمت به صورت اصولی مورد تایید است.

وی گفت: تعهداتمان در خصوص مسکن مهر بطور کامل صورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اونا با چاپ پول ما رو داشتن خونه دار می کردند که شماها جفت پا اومدید وسط و گند زدید به زندگی ما، دست از سرمون بردارید، کجا به تعهدات دولت قبل پایبند بودید؟ چرا دروغ می گید؟
داخل بافت فرسوده ؟!!!!!بعد حتما میگفتند دولت قبل به جای انکه خانه ها رو خارج از کلان شهر بسازه باعث شده ازدهام شهری فاجعه بار بشه واصلا برای همینه که مگس های سفید به تهران حمله ور شده اند........
ایرانی
دولت فعلی متاسفانه حتی ده درصد کارهای عمرانی دولت قبل را نیز نمیتوانند ادامه بدهند. دولت جدید بودجه اش را کجا خرج میکند ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تو برو بورس و بازار ارز و بانکها و رکود و آمار رشد اقتصادی رو درست کن. مسکن مهر رو آخوندی به تنهایی نابود کرد و رفت
سرور
احسنت.وزیر مسکن هم می رود سمینار در حوزه بهداشت.وزیر بهداشت طرحهای صنعتی را اجرا می کند.وزیر صنعت از وزیر نفت تعریف می کند.وزیر نیرو در بخش صنعت سخنرانی می کند.وزری دفاع نامه اقتصادی به رییس جمهور می نویسد و وزیر دادگستری در مورد دولت قبل اطلاعات افشا می کند.وزیر خارجه هم که به نمایندگی می رود ابراز اردات یهویی به جرثومه فساد و شیطان مجسم.
سهرابی
Iran, Islamic Republic of
مسکن مهر حدود 40هزار میلیارد تومان نقدینگی را در عرض چند سال تزریق کرد و تولید صورت گرفته و به تبع آن ، اشتغال ایجاد شده و صنایع پیشین و پسین را فعال کرده و سوخت نرفته و بصورت اقساطی از صاحبان این واحدها اخذ خواهد شد و اثرات مثبت فراوانی را از جمله خانه دار شدن جمع کثیری از خانوارها داشته و این درحالی است که در2سال اخیر بیش از حدود 400هزار میلیارد نقدینگی به جامعه تزریق شده و هیچ اثری هم در تولید و بازار نداشته و برعکس بنا به گفته خود آین وزیر محترم اقتصاد درحال ورود به بحران اقتصادی است !
باز برای فرار از پاسخگویی فرافکنی میکنند !
خدای کمی به این آقایون جسارت اعتراف بده !
Iran, Islamic Republic of
خدا هدایت کند جماعتی که فعالیتهاشون هیچکدام در راستای کمک به نیازمندان نبوده بلکه دوسال هست روحیه صاحبان مسکن مهر و گیرندگان یارانه را با تحقیر و منت گذاشتن خراب می کنند
طبق ایاتی از سوره سباء هر مجموعه ای که هدف اصلی فعالیتهاش رسیدگی به امور نیازمندان است موفق و در غیر اینصورت ناموفق خواهد بود