جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

رئیس زندان اوین تغییر کرد

سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۵۰
کد مطلب: 439273
مدیرکل زندان‌های استان تهران از تغییر رئیس زندان اوین خبر داد و گفت: این تغییر براساس رویه معمول زندانبانی صورت پذیرفته است و ارتباطی با قضیه مهدی هاشمی ندارد.
به گزارش جهان، سهراب سلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد‌: براین اساس آقای رشیدی از زندان اوین به اداره کل زندان‌های استان تهران انتقال یافتند و آقای یوسفی به ریاست زندان اوین منصوب شدند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران همچنین از انتصاب مسؤلان سه زندان دیگر در تهران خبر داد و گفت: براساس تغییرات صورت گرفته آقای شمس زارع به عنوان رئیس اردوگاه محکومان مواد مخدر، آقای رحمانی به عنوان رئیس زندان زنان شهرری و آقای محمدی به عنوان رئیس زندان ۴ مجتمع تهران بزرگ منصوب شدند.

به گفته سلیمانی این تغییرات از سه هفته پیش آغاز شده است و ارتباطی به قضیه مهدی هاشمی ندارد و امکان دارد این تغییرات همچنان نیز ادامه داشته باشد.

براین اساس برخی رسانه‌های ضد انقلاب از تغییر رئیس زندان اوین به خاطر خوش رفتاری با مهدی هاشمی خبر داده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ميگم كم كم زندان هم تغيير بدن ميله هاشو بردارن و وسايل بازى تاب و سرسره بزارن خلاصه يه محيط عالى ترتيب بدن قلبشون نگيره طفلكااااااا!!!!
ابوالقاسم
Romania
می خوام بدونم این رویه معمول سال پیش چه زمانی بود ؟
ایرانی
اتفاق جالبیه
پس ارتباط دارد