جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

ذوالنور علت بازنشستگی‌اش از سپاه را گفت

پنجشنبه ۲ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 172675
حجت‌الاسلام ذوالنور علت اعلام بازنشستگي خود از سپاه پاسداران را حضور در انتخابات مجلس نهم اعلام كرد.
حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور در گفتگو با فارس، با اشاره به اعلام بازنشستگي خود در نمايندگي ولي فقيه سپاه، گفت: با توجه به اينكه احساس مي‌شد ضرورت براي خدمت به انقلاب و نظام در عرصه هاي ديگر باشد و با توجه به اينكه از مدتها قبل گروههايي از استان‌ها و ديگر شهرهاي كشور مصر بودند تا بنده در سنگر مجلس ادامه خدمت دهم، لذا تصميم بر اين شد تا ضمن اعلام بازنشستگي از سپاه پاسداران براي حضور در سنگر مجلس آماده شوم.

ذوالنور ادامه داد: طبق قانون، كساني كه مي‌خواهند براي نمايندگي مجلس كانديدا شوند، مي‌بايست تا ۹ تيرماه از مناصب خود استعفا داده و يا بازنشسته شوند كه با توجه به فراهم بودن زمينه بازنشستگي و سنوات خدمتي بنده، شرايط براي اعلام بازنشستگي فراهم شد و به همين دليل احتياجي به استعفا نبود.

وي با بيان اينكه البته اين تصميم با كسب اجازه از سلسله مراتب گرفته شده است، تصريح كرد: آنچه مهم است بايد در هر سنگر و عرصه‌اي به دنبال خدمت هرچه بيشتر به نظام، انقلاب، مردم و اسلام بود و بنده نيز از اول سعي بر همين موضوع داشتم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجلس اینده مجلس ادم های معتدل و منطقی است!!!
Iran, Islamic Republic of
برادر برزگوار جناب آقای ذوالنور هیچگاه تلاش های خستگی ناپذیر شما را در تمام دوران دفاع مقدس در جبهه های جنگ و هدایت و تیپ رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام و نیز بصیرتی که در دفاع از رهبری و امام (ره) در برابر جریان فتنه 88 داشتید را از یاد نخواهیم برد
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظش کنه .....