پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

آمار تغییر فرمانداران از زبان وزیر

استانداری‌ها محافظه کار نیستند
يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 372376
وزیر کشور با بیان اینکه استانداری‌ها محافظه کار نیستند، گفت: تاکنون ۸۰ درصد تغییرات داشته‌ایم و ۴۳۰ نفر از فرمانداران را تغییر داده‌ایم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر شنبه در نشست مشترک استانداران و دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی با بیان اینکه برخی انتقاد می‌کنند که استانداری‌ها مواضع محافظه‌کارانه دارند، ظهار داشت: اینگونه که می‌گویند نیست ما اعلام می‌کنیم ۸۰ درصد تغییرات داشتیم و تاکنون ۴۳۰ نفر از فرمانداران را تغییر داده‌ایم.

وی با بیان اینکه احزاب در جامعه دموکراتیک نیاز به رأی مردم دارند، اظهار داشت: ما برای کسب رأی مردم باید دنبال رضایتمندی آنها باشیم و رضایتمندی نیز از طریق گام برداشتن در راستای رفع نیاز جامعه کسب می‌شود.

وزیر کشور اظهار داشت: انتظار مردم از احزاب این است که در مسائل گوناگون فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ورود داشته باشند و موضع‌گیری کنند ما نیز از احزاب خواهش می‌کنیم که فعالیت بیشتری داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زارعی
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر مگر ما چند شهرستان و فرمانداری در سطح کشور داریم که جنابعالی میفرمایید 430 فرماندار را تغغیر داده ایم .در فرمایشات جنابعالی که در تاریخ 29 اردیبهشت منتشر شده جنابعالی تعداد کل فرمانداریهای کشور را 430 فرمانداری اعلام نمودید این در حالیست که در فرمایشات امروزتان میفرمایید 430 فرماندار را عوض کردید تازه دو قورت و نیم نیز باقی است یعنی میفرمایید 20 درصد دیگر هنوز باقی است که باید عوض شوند
زارعی
جناب وزیر ، مطمئن هستید که در کشور بیش از این تعداد فرمانداری داریم.؟!؟!؟