جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
اهدا یک میلیون یورو

کمک بایرن مونیخ به پناهندگان سوری

اختصاص یک اردوگاه تمرینی برای اسکان
جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 442477
تیم بایرن مونیخ آلمان اعلام کرد برای کمک به پناهندگان سوری شهرشان یک میلیون یورو اهدا می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، بایرن مونیخ علاوه برکمک یک میلیون یورویی به پناهندگان سوری، با توجه به افزایش شمار پناهندگان، یک اردوگاه تمرینی خودش را برای اسکان آنهایی که به مونیخ می‌آیند اختصاص می‌دهد.

به نقل از گاردین، هزاران نفز از راه مجارستان و اتریش و از طریق قطار در حال رسیدن به مونیخ هستند.

در حالی که درخواست کمک مردم جنگ‌زده‌ای که در کشورهایی چون سوریه امکانی برای زنده ماندن ندارند روزبه روز افزایش می‌یابد، قهرمانان بوندسلیگا به این درخواست کمک پاسخ داده‌اند.

کارل هاینس رومنینگه مدیر بایرن با صدور اعلامیه‌ای اعلام کرد: تیم بایرن مسئولیت اجتماعی خود می‌داند تا به این کودکان، زنان و مردان در رنج کمک کند و به کمک آنها در آلمان بشتابد.

این تیم در بازی بعدی خودش که ۱۲ سپتامبر در برابر آوسبورگ انجام می‌شود، با همراهی این کودکان پناهنده وارد زمین خواهد شد و قصد دارد یک بازی دوستانه با درآمد یک میلیون یورو را به این موضوع اختصاص دهد.

دیتر رایتر شهردار شهر هم با استقبال از این کار تیم بایرن مونیخ گفت بایرن نقش مهمی در شهر دارد و می‌دانستم که می‌توانیم به این پناهندگان کمک کنیم.

در برابر موج وسیع پناهندگان فراری از سوریه، آلمان تنها کشور اروپایی است که درهایش را به روی آنها گشوده و اعلام کرده میزبان صدها هزار تن خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
این روزها رساناهای اروپا مرتباً زنان محجبهٔ مسلمان بچه در آغوش رانشان می دهند که از کشورهای اسلامی فرار کرده و به پای پلیس های مرزی اروپای مسیحی افتاده و پناه می خواهند، چرا .. به این روز افتاده است؟