پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

نماینده حماس: برای جنگ طولانی آماده‌ایم

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 371485
نماینده حماس در ایران گفت: نیروهای قسام و مقاومت خود را برای یک جنگ طولانی‌مدت و برای آزادی کل فلسطین آماده کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، خالد قدومی نماینده حماس در ایران عصر امروز دوشنبه در ضیافت افطاری حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به وضعیت مردم غزه، اظهار داشت: امروز برادران شما از میان مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت و عزالدین قسام و سایر گروه‌هایی که در این زمینه فعالند، الگوی مناسبی برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

قدومی با اشاره به نفوذ نیروهای مقاومت از دریا، زمین و هوا به داخل سرزمین‌های اشغالی و عملیات در آنجا، تصریح کرد: امروز حقیقتاً فرصت مغتنمی است که همه امت‌های اسلامی وابستگی خود را به جبهه مقاومت و آرمان فلسطین نشان دهند.

نماینده حماس در ایران یادآور شد: بنده این موضوع را در صحن مجلس شورای اسلامی ایران نیز گفتم که امروز غزه آزمونی برای نفاق موجود در عرصه داخلی و سطح بین‌الملل است.

وی تأکید کرد: در عرصه بین‌الملل هرکس که در کنار مظلومان فلسطین و مقاومت باشد، در این آزمون موفق بوده است.

قدومی با بیان اینکه جهان استکبار امروز آشکارا از جلاد علیه مظلوم حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: جنایتکاران صهیونیستی امروز جنایت فجیع دیگری مرتکب شده و با هواپیمای F۱۶ واشنگتن، یک بیمارستان و نه یک محل نظامی را در غزه بمباران کردند.

نماینده حماس در ایران تصریح کرد: دور از انتظار نیست که جانبداران رژیم جلاد صهیونیستی از جمله کاخ سفید بگویند که نیروهای رزمنده در اتاق‌های عمل و این بیمارستان مستقر بوده‌اند، به هر حال در این ۶ دهه انتظاری جز این جانبداری مفتحضانه از آنها نمی‌رود.

وی با تأکید بر اینکه غزه نفاق منطقه را به خوبی آشکار ساخته‌ است، گفت: آنهایی که از دلسوزی برای کودکان، زنان و سالخوردگان غزه که در حال شهادت هستند، می‌کنند باید بدانند آنها قبل از اینکه در این جنگ به شهادت برسند توسط تحریم‌های ناعادلانه جان خود را از دست داده‌اند.

قدومی تأکید کرد: مردم فلسطین امروز شعار واحدی سر می‌دهند می‌گویند ما حاضریم شرافتمندانه به استقبال مرگ برویم اما ذلت را به جان نخریم.

نماینده حماس در ایران برهمین اساس افزود: هر کس ذره‌ای جوانمردی و شهامت دارد باید به جای ملامت مقاومت، از آن حمایت کند و در کنارش بایستد چرا که دشمن ما زبانی به جز زبان زور نمی‌فهمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من اطمینان می‌دهم که نیروهای قسام و نیروهای مقاومت خود را برای جنگ طولانی و رهایی سراسر فلسطین عزیز آماده کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *