پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دو بازیکن خارجی در فهرست مدنظر برانکو

چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 431082
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه مسئولیت فنی تیم بر عهده برانکو است، گفت: سرمربی پرسپولیس خواهان جذب یک مدافع و یک مهاجم خارجی است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مصطفی قنبرپور هنگام ورود به باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص تجمع هواداران، گفت: در تجمع قبلی من به آنها گفتم ما یک خانواده هستیم و باید با هم در تعامل باشیم. در همین زمان کم ما تلاش زیادی کردیم و جا دارد از هواداران خونگرم و صبور تشکر کنیم. همچنین باید از هیات مدیره و مدیر تیم که در صدد جذب بازیکنان خوب هستند و بازیکن کنونی تیم که قراردادشان را تمدید کردند، تشکر کنیم.

وی افزود: روز گذشته جلسه‌ای با محمد نوری که بازیکن ارزنده باشگاه است، داشتیم. او یک بازیکن شایسته است که با تمام پیشنهادات خوبی که دارد، سعی دارد در باشگاه بماند. البته محمد نوری به باشگاه قطری تعهد داده و باید با مسئولان مربوطه آنها صحبت‌هایی انجام شود. در تلاش هستیم تا بازیکنان شایسته باشگاه را، حفظ و آن تیمی که مد نظر برانکو است را ایجاد کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با تاکید برانکو مبنی بر اینکه «تیم تا اواخر هفته تکمیل شود»، خاطرنشان کرد: همه سعی و تلاش ما هم این است که این اتفاق رخ دهد. در بخشی صحبت از مهرداد جماعتی بود که او باید تست پزشکی می‌داد. البته گزینه دیگر که مد نظر برانکو است، فردا به ایران می‌آید. ما در صدد آن هستیم تا تیم تا اواخر هفته تکمیل شود. ما می‌خواهیم تیم اصلی هر چه سریعتر شکل بگیرد تا بتوانیم به اردو برویم.

وی در رابطه با پست و ملیت بازیکن مد نظر برانکو، اظهارکرد: بازیکن مد نظر کروات و مدافع میانی است. البته گزینه دیگری هم در راه است که ظرف روزهای آتی مذاکرات انجام می‌شود.

قنبرپور در خصوص خواسته هواداران مبنی بر «جذب سیدجلال حسینی و مخالفت برانکو با پیوستن این مدافع به پرسپولیس»، یادآور شد: حسینی یک بازیکن ارزنده است و بازیکنی است که سال‌ها به تیم ملی خدمت کرده است اما من خواهش دارم که این سئوال را از آقای برانکو بپرسید، زیرا مد نظر آقای برانکو این بوده است که یک مدافع خارجی با شرایط فنی مد نظر برانکو به تیم اضافه شود. البته جایگاه سیدجلال حسینی، جایگاه بزرگی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو با پیوستن حسینی مخالفت کرده؟، تصریح کرد: تعامل بین اعضای باشگاه وجود دارد. در جلسه‌ای که ما با اعضای کادر فنی داشتیم، خود طاهری تاکید بر این داشت که هر شخصی که برانکو مد نظر داشته باشد، به باشگاه می‌آورد. ما باید این را در نظر بگیریم که از نظر فنی، هر چیزی در تیم رخ دهد، مسئولیت فنی‌اش بر عهده برانکو است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قرار است تیم تکمیل شود؟، خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش ما این است که آن چیزی که برانکو می‌خواهد، انجام شود و سعی کنیم با توجه به زمان کم‌مان، بتوانیم آرامش نسبی را در تیم و باشگاه به وجود بیاوریم. امیدوارم در چند روز آینده بتوانیم نفرات مد نظر را جذب کنیم، زیرا اگر قطار پرسپولیس راه بیفتد، حرکتش رو به جلو خواهد بود.

وی در خصوص این مساله که سوشا مکانی نمی‌تواند پرسپولیس را در بازی‌های ابتدایی لیگ همراهی کند، افزود: با توجه به صحبت‌هایی که با برانکو داشتیم؛ ایشان، سوشا مکانی را به عنوان نفر اول به دروازه انتخاب کرده است. البته باید این مساله را در نظر داشت که کسانی که به باشگاه پرسپولیس می‌آیند، باید در شأن و شخصیت باشگاه باشند. ما ظرف امروز و فردا باید در این باره یک جلسه‌ای را با برانکو داشته باشیم و تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم این مساله را به نوعی جمع کنیم، زیرا ما سه بازی اول مکانی را نداریم و همین مساله نگرانمان کرده است.

قنبرپور در پایان در خصوص اینکه انصاری‌‌فرد در لیست باشگاه پرسپولیس قرار دارد یا خیر؟، گفت: در جلسات ما ظرف امروز و فردا قرار است صحبت‌هایی انجام شود. برانکو یک مهاجم خارجی در نظر دارد و در صورتی که این مساله محقق نشود، سراغ سایر گزینه‌ها خواهیم رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *