جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دارا و سارا باز می گردند

شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 376480
معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ورود عروسک‌های «دارا و سارا» به فروشگاه‌ها و مراکز کانون پرورشی در ۶ ماهه دوم سال جاری خبر داد.
به گزارش جهان؛ مهدی باقری، معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با فارس درباره عروسک‌های «دارا و سارا»، بیان داشت: این عروسک‌ها در شش ماهه دوم سال جاری روانه بازار خواهند شد اما فعلاً تا انجام کارهای نهایی پاسخگوی هیچ یک از سوالات شما درباره این عروسک‌ها نخواهم بود.

باقری درباره انتشارات کانون ، بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نظر دارد تا پایان سال جاری حدود ۱۳۰ عنوان کتاب چاپ اول و ۱۵۰ کتاب را تجدید چاپ کند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بیشتر کتاب‌ها به چه حوزه‌ای اختصاص دارد، ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان تلاش دارد تا در تولید کتاب‌های خود به یک همخوانی و یکپارچگی دست یابد، یعنی در نظر داریم تا برای سه رده سنی خردسالان، کودکان و نوجوانان، کتاب تولید کنیم.

باقری با اشاره به کم‌لطفی کانون به تولید کتاب برای گروه سنی کود، ادامه داد: متأسفانه در گذشته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تولید کتاب کودک بی‌توجه بوده او بیشتر آثارش در حوزه گروه سنی نوجوان بوده است،‌ ما اکنون تلاش داریم تا با ایجاد توازن، به تولید آثار خوب برای همه گروه‌های مخاطب کانون بپردازیم.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۴ ماه گذشته حدود ۲۲ عنوان کتاب چاپ اول و بیش از ۴۲ جلد کتاب تجدید چاپ را منتشر کرده است که همه این کتاب‌ها طی مراحل کارشناسی شده و با دقت بسیار به چاپ رسیده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *