پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
نتایج 4 بازی امروز لیگ برتر فوتبال

برتری تیمهای استقلال و سپاهان

پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب: 436087
استقلال با درخشش شهباززاده از سد سیاه‌جامگان گذشت
به گزارش جهان ،استقلالی‌ها در نخستین گام‌شان در لیگ برتر با درخشش شهباززاده موفق شدند سیاه‌جامگان را دو بر یک شکست دهند.

دیدار دو تیم استقلال و سیاه جامگان مشهد با برتری دو بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید. برای استقلال شهباززاده دو بار و برای سیاه جامگان نقی‌زاده یک بار گلزنی کردند.
گزارش نیمه اول:
در نیمه نخست این دیدار ناهماهنگی میان بازیکنان دو تیم مشهود بود و ضریب پاس‌های اشتباه هر دو تیم بالا بود. نخستین فرصت این دیدار را هم استقلالی‌ها در دقیقه نهم به دست آوردند. محسن کریمی در دهانه دروازه سیاه‌جامگان و درحالی‌که دروازه این تیم عملا خالی بود، توپ را با سر به اوت زد. در ادامه و در دقیقه ۱۸ جابر انصاری روی یک کار ترکیبی موقعیت شوت‌زنی خوبی بدست آورد ولی شوت او را فروزان در آغوش گرفت.
در دقیقه ۲۴ این دیدار پیمان میری از سیاه جامگان فرصت شوت‌زنی خوبی را بدست آورد و با یک ضربه از پشت محوطه جریمه استقلال تلاش کرد تیمش را به یک گل برساند اما توپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد.
جدی‌ترین فرصت نیمه نخست را جابر انصاری برای استقلال در دقیقه ۲۹ از دست داد. او در مصافی تک به تک با فروزان توپ را به این دروازه بان کوبید تا حساب کار همچنان بدون گل مساوی باقی بماند.
در اواخر نیمه نخست بازی بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۳۷ این دیدار ارسال زیبای برهانی از میانه‌های میدان با ضربه سر خوب شهباززاده همراه شد تا استقلال یک بر صفر از حریفش پیش بیافتد.
شهباززاده در دقیقه ۴۱ هم فرصت داشت تا برای استقلال گلزنی کند اما شوت او از گوشه محوطه جریمه استقلال با اختلاف راهی اوت شد تا نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان برسد.
گزارش نیمه دوم:
با آغاز نیمه دوم استقلالی ها بازی سراسر هجومی‌ای را ارائه دادند و فرصت‌های گلزنی خوبی به دست آوردند. آنها در دقیقه ۴۷ روی پاس خوب شهباززاده به برهانی می‌توانستند به گل دوم برسند اما توپ از زیر پای برهانی رد و او نتوانست دروازه‌ خالی سیاه‌جامگان را باز کند. حملات استقلال بعد از این فرصت هم ادامه داشت و واکنش‌های خوب فروزان مانع از گلزنی آبی‌ها شد و در دقیقه ۵۶ فشار استقلالی‌ها روی دروازه سیاه جامگان به حدی بود که تیزور، مدافع این تیم نزدیک بود دروازه‌ تیم خودش را باز کند اما توپ را از روی خط دروازه بیرون آورد.
در دقیقه ۶۳ این دیدار یک اوت دستی برای سیاه جامگان برای این تیم یک گل به ارمغان آورد. تیزرو این توپ را پرتاب کرد و در شلوغی برابر دروازه استقلالی‌ها این توپ برابر عنایتی و نقی‌زاده قرار گرفت که نقی‌زاده دروازه خالی استقلال را با یک بغل پای ساده باز کرد تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.
در ادامه و در دقیقه ۷۳ این دیدار بود که شوت محسن دلیر می‌توانست میزبان را جلو بیاندازد اما رحمتی با یک واکنش مناسب توپ را راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۷۸ این دیدار بهنام برزای که دقایقی قبل به جای کریمی به میدان آمده بود پاس خوبی را به شهباززاده داد و این مهاجم با یک بغل پای دیدنی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا حساب کار دو بر یک به سود استقلال شود. استقلالی‌ها در دقیقه ۸۶ هم می‌توانستند به گل برسند. فرشید اسماعیلی در داخل محوطه جریمه سیاه جامگان صاحب توپ شد اما ضربه او را مدافعان سیاه جامگان بلوکه کردند.
در آخرین دقایق این دیدار شاگردان خطیبی فشار زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کردند اما تلاش‌شان به نتیجه نرسید تا استقلال پیروز این میدان شود.



سایپا و گسترش فولاد امتیازات را تقسیم کردند

سایپا و گسترش فولاد به تساوی بدون گل رضایت دادند.
آخرین دیدار از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر که در روز پنجشنبه برگزار شد برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دیدار میان دو تیم سایپا و گسترش فولاد در ورزشگاه دستگردی برگزار شد و دو تیم بازی پایاپایی را ارائه دادند اما در نهایت امتیازات را با یکدیگر تقسیم کردند.
از نکات جالب این دیدار خاموشی ورزشگاه دستگردی در اواخر بازی بود که باعث شد در این دیدار وقفه ایجاد شود.



سپاهان از سد استقلال خوزستان گذشت/ تساوی صبا و استقلال اهواز

در ادامه هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر سپاهان پیروز شد و صبا و آبی‌های اهوازی به تساوی رضایت دادند.
نتیجه دو دیدار باقی مانده هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر که پنجشنبه برگزار شد مشخص شد.
در اصفهان دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نود دقیقه سپاهانی‌ها موفق شدند با حساب یک بر صفر مهمان خود را شکست دهند. در این دیدار مهدی شریفی در دقیقه ۶۵ روی یک ضربه سر به ثمر رساند. در این دیدار سپاهانی‌ها بازی برتری نسبت به حریفشان ارائه دادند و نشان دادند که در این فصل هم مدعی قهرمانی هستند.
اما در قم دو تیم صبای قم و استقلال اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت و بازی با نتیجه صفر بر صفر مساوی به پایان رسید. در این دیدار هم دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند هرچند که موقعیت‌های صبا به مراتب خطرناک تر بود اما آنها نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند و در نهایت این بازی با تساوی به پایان رسید.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *