جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

تاکتیک چهار ضلعی انحراف در انتخابات مجلس

يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 206686
جریان انحرافی که بر پایه آمارهای منتشر شده در بسیاری از حوزه های انتخابیه کاندیدا دارد، برای هموار کردن مسیر ورود نامزدهایش به انتخابات دست به تقسیم بندی جالبی زده است.
به گزارش خبرنگار جهان، حلقه اصلی انحراف در این راستا کشور را به 4 بخش اصلي تقسيم و براي هر قسمت مسئولاني را مشخص کرده‌ است که وظیفه مدیریت نامزدها، تبلیغات و اعمال جهت گیری جریان مذکور را در آن منطقه بر عهده دارند.

بر اساس این گزارش، آقايان ح.ق، الف.ع، الف و ش، هر یک مسئولیت چند منطقه انتخاباتی را بر عهده دارند و ایفاگر نقش واسطه حلقه اصلی با حوزه های انتخابیه هستند.

گفته مي‌شود ح.س( از اعضای تشکل های اصلاح طلب) هم در برخي استان‌هاي جنوبي کشور به حلقه مذکور یاری می رساند.

پیش از این اعلام شده بود که حلقه انحرافی قصد دارد بزودی وارد عرصه تبلیغات انتخاباتي شود و فضاسازی های تبلیغاتی‌ را کلید بزند.

در این راستا مقرر شده که حامی اصلی لیدر حلقه انحرافی، اقدام به ایجاد یک موج تبلیغاتی کند تا زمینه برای سوار شدن جريان انحرافي بر آن و پيشبرد امور انتخاباتی فراهم شود.

طبق آخرین اخبار جریان انحرافی تصمیم دارد برای پیروزی در انتخابات مجلس نهم بیش از 900 میلیارد تومان هزینه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بارها گفتم اما جایی نوشته نمی شود ، نگذاریم بار دیگر مجلسی ایجاد گردد که دل رهبر را به درد آورد ، در استان خراسان جنوبی متاسفانه دارند کار زیادی انجام میدهند که این جریان رای بیاورد.