جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

قلعه‌نویی ازجباری چه‌شنید؟/حرفهایی که امکان انتشارش‌نیست!

سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 206389
ستار همدانی می گوید مجتبی جباری به امیر قلعه نویی توهین کرده است.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛ در بین دو نیمه بازی استقلال و تراکتورسازی و در تونل منتهی به رختکن اتفاقات عجیبی رخ می دهد. بازیکنان استقلال پیشاپیش کادرفنی تراکتور به سمت رختکن می روند که امیر قلعه نویی و کادرش به شدت از داوری گلایه می کردند. لفظی مطرح می شود که برایش می توان از ... استفاده کرد. حرف های تراکتوری ها مفهمومش این است که داور تعمدی و به خواست استقلالی ها اینگونه قضاوت کرده است چون می خواهند تیم تهرانی قهرمان شود. حرف تراکتوری ها که خطاب به استقلالی ها بوده را جباری می شنود و به تندی پاسخ قلعه نویی و همراهانش را می دهد:«زر نزن ...» و حرف های دیگر!

ستار همدانی تصمیم به برخورد با جباری می گیرد و جباری هم کوتاه نمی آید. کار دارد به جاهای باریک می کشد که مظلومی هم وسط بازی می آید. حرف ها به شدت بالای 18 سال است.

یک شب بعد از بازی در برنامه 90 ، ستار همدانی به شدت از جباری انتقاد می کند و می گوید این مصداق بازیکن سالاری است. می گوید باید با جباری برخورد شود چون بی دلیل به قلعه نویی توهین کرده. او خود را فدایی قلعه نویی می داند و اینکه احترام به پیشکسوت واجب است.

مظلومی اما در همین برنامه تاکید دارد که حتما حرفی به قلعه نویی زده شده و او اینچنین برآشفته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حرفي به جباري زده شده و او اینچنین برآشفته شده است نه به قلعه نويي!
Iran, Islamic Republic of
من خودم عاشق قلعه نوعی هستم ولی از قول من به ستار همدانی بگویید بیخودی خودت رو پیشمرگ ژنرال نکن چون تجربه ثابت کرده ژنرال بعد از نهایت دو یا سه سال دستیارانش را مانند دستمال چرک بیرون می اندازد .