جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۹

حقوق بشر غربی یعنی این

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 355285
جمعی از اعضای پارلمان اروپا با وجود طرح دعاوی حقوق‌بشری، رئیس گروهک تروریستی منافقین را در جمع خود پذیرفتند.
حقوق بشر غربی یعنی این
به گزارش جهان، سازمان تروریستی منافقین بیش از ۱۷ هزار شهروند ایرانی اعم از مسئول و شهروند عادی را در جنایت‌های متعدد تروریستی به شهادت رسانده‌اند. آنها همچنین سابقه سیاه مشابهی علیه کردها و شیعیان عراق دارند و به عنوان مزدور در خدمت رژیم صدام قرار داشتند اما پس از فروپاشی رژیم صدام، دچار فلاکت مضاعف شدند به نحوی که شماری از آنان در کناره گروه‌های تروریستی تکفیری، مشغول وحشی‌گری علیه مردم سوریه هستند.

در حالی که سازمان منافقین تا چند سال پیش در فهرست گروه‌های تروریستی اروپا بوده، جمعی از اعضای پارلمان اروپا با مریم قجرعضدانلو ابریشمچی(رجوی) ملاقات کرده و مدعی شدند بالاترین اولویت را به حقوق‌بشر می‌دهند!

اروپایی‌ها ۱۰ سال پیش نیز در جریان برخی توافقات هسته‌ای با ایران تعهد دادند که به سازمان تروریستی منافقین اجازه فعالیت نخواهند داد اما رژیم‌هایی نظیر فرانسه نقض تعهد کرده و اجازه فعالیت به این سازمان را دادند.

اکنون نیز بقایای سازمان ورشکسته منافقین هرچند وقت یکبار با دادن پول و جمع‌آوری برخی اتباع آفریقایی و کشورهای فقیر اروپای شرقی، اقدام به راه‌اندازی نمایش تجمع می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *