شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

سران داعش چگونه از دیالی فرار کردند؟

پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 405784
کمیته امنیتی استان دیاله در شرق عراق از فرار عناصر و سران ارشد گروه تروریستی داعش در قالب پناهنده به استان کرکوک خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، کمیته امنیتی استان دیاله در شرق عراق فاش کرد که گروه تروریستی داعش تشکیلات پیشرفته جعل اسناد در اختیار دارد که با کمک آن نیروهای خود را در قالب پناهنده از دیاله به استان کرکوک و منطقه کردستان منتقل می کند.

"صادق الحسینی" رئیس کمیته امنیتی شورای استان دیاله امروز پنج شنبه، اعلام کرد: داعش، دارای تشکیلات پیشرفته جعل اسناد و مدارک شناسایی است که برخی از این اسناد و مدارک در چند ماه گذشته درپی بازپس گیری مناطق تحت تصرف داعش به دست آمده است.

الحسینی در گفت وگو با السومریه نیوز خاطرنشان کرد: فرماندهان و نیروهای داعش، با اسناد و مدارک جعلی توانسته اند از استان دیاله به استان کرکوک و منطقه کردستان عراق فرار کنند.

به گفته الحسینی، فرماندهان و نیروهای داعش برای ورود به استان های مختلف عراق خصوصاً کرکوک و استان های سه گانه منطقه کردستان، اسناد و مدارکی را به نام خود و به عنوان پناهنده جعل می کنند.

ارتش عراق پس از چند ماه درگیری های سنگین توانست همه مناطقی را که داعش در استان دیاله تصرف کرده بود، آزاد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *