سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۲

پخش گزیده فرش بهشت از شبکه پنج

جمعه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 415288
گزیده ای از ویژه برنامه "فرش بهشت" که عنوان برنامه تحویل سال شبکه پنج بود امروز چهاردهم فروردین ماه ساعت ۳۰/۱۳ از این شبکه پخش می شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، گفتگو با مادر ۴ شهید،نامه دختر جانباز موسوی با پدرش، گفتگو با لادن طباطبایی درباره دخترش،پخش کلیپهایی از مازیار فلاحی،میثم ابراهیمی،علی زند وکیلی،گفتگو با قاریان مطرح کشور و ... از جمله بخش های انتخاب شده از ویژه برنامه فرش بهشت می باشد که به مدت ۵/۳ ساعت از ساعت ۳۰/۱۳ جمعه ۱۴ فروردین ماه به روی آنتن می رود.

بنابراین گزارش، آخرین قسمت سریال "سر به راه " به کارگردانی سعید سلطانی امشب پخش می شود و از شنبه ۱۵فروردین ماه سریال "خاتون به کارگردانی برادران "آتش زمزم" با بازی مهران غفوریان،مریم امیر جلالی،شهرام قائدی،مجید یاسر،مونا و مارال فرجاد، حسن اکلیلی،مهدی باقر بیگی(بازیگر سریال قصه های مجید) و تعدادی از هنرمندان اصفهان هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

همچنین با توجه به آغاز هفته زن از روز شنبه ویژه برنامه شبانه ای با عنوان "مادرانه" با اجرای "کاظم احمدزاده" روی آنتن شبکه پنج سیما می رود که تا ۲۱ فروردین ماه پخش آن ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *