پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲۰
۱۲۲
از اجرا در BBC تا جشنواره فجر انقلاب اسلامی

کنسرت تکخوانی خواننده زن در جشنواره فجر! +جوابیه

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 404983
جشنواره موسیقی فجر امسال با حال و هوای دیگری بعد از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر گزار می شود.
کنسرت تکخوانی خواننده زن در جشنواره فجر! +جوابیه
به گزارش جهان به نقل از شهدای ایران، در سالی که گذشته است بارها دلسوزان فرهنگی کشور از برپایی کنسرت هایی با خوانندگی زنان و انتشار فیلم آن در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف ابراز گلایه کرده و پاسخ وزارت ارشاد به این نگرانی ها صرفا سکوت و بی اطلاعی و یا جانبداری از برخی از خوانندگان زن بوده است.

در این میان شبکه های بیگانه BBC و VOA تا جایی که توانستند در همراهی با اقدامات وزارت ارشاد به تاریخچه موسیقی زنان و اهمیت آن و ترویج موسیقی و کنسرت خوانندگان زن در این پرداختند.

 

کنسرت تک خوانی خواننده زن در جشنواره فجر!

حالا نگاهی به برنامه ریزی موسیقی فجر نشان می دهد که ۷ گروه از خوانندگان زن در فرهنگسرای نیاوران به روی سن خواهند رفت و هر چند اعلام شده است که این اجراها ویژه بانوان بوده اما در موارد مختلفی دیده شده است که اجراها از میانه آن به صورت مختلط ادامه می یابد.

اجرای مختلط پری ملکی در ایوان شمس

پری ملکی اولین خواننده زنی بود که بعد از اجرای زنده در شبکه BBC در تالار وحدت روی سن رفت و در حضور وزیر ارشاد به تک خوانی پرداخت و پروژه توجه دولت تدبیر و امید به تک خوانی زنان را از همانجا کلید زد.


کنسرت تک خوانی خواننده زن در جشنواره فجر!

پری ملکی بر اساس مشخص شدن جدول برنامه های جشنواره موسیقی فجر به صورت مختلط در ایوان شمس به اجرای برنامه می پردازد.

هر چند مشخص نیست علت توجه ویژه وزارت ارشاد به این خواننده زن چیست اما بسیاری از خوانندگان زنی که به تک خوانی روی آورده اند همگی از همراهان و شاگردان پری ملکی بوده اند.

اجراهای پری ملکی به صورت گسترده در رسانه ها موجود بوده و وی به راحتی در کشور تک خوانی می کند.
پری ملکی در تهران به اجراهای اختصاصی در برخی منازل پرداخته و مدتها جهت اجرا در موسیقی فجر به صورت غیر قانونی تمرین کرده است.


شبی ویژه پروین بهمنی

«پروین بهمنی» نیز خواننده محلی قشقایی است که وزارت ارشاد اعلام کرده است که یک شب را از جشنواره فجر به تجلیل از مقام پروین بهمنی اختصاص خواهد داد و پروین بهمنی در این اجرا قرار است لالایی قشقایی را بخواند.


بودجه دولت تدبیر و امید برای اکستر ها

پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد از بودجه فوق العاده و بی سابقه روحانی به اکسترها خبر داده و گفته است این اقدام نشان دهنده میزان توجه رئیس جمهور به موسیقی و اجرای کنسرت است.

جوابیه روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر به این خبر:

پس از انتشار خبر فوق، روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر با ارسال جوابیه‌ای به مطلب فوق الذکر پاسخ داد که متن این جوابیه بدین شرح است:

در پی درج خبری با عنوان « کنسرت تک خوانی زن در جشنواره موسیقی فجر» در آن رسانه وزین ، روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با تکذیب این خبر به ارائه توضیحاتی پرداخته است .

لذا از آن رسانه تقاضا مي شود ، طبق قوانين مطبوعات نسبت به انتشار آن اقدام نمايد.
جشنواره بین المللی موسیقی فجر که امسال وارد سی امین سال برگزاری خود شده است هر ساله به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بر طبق موازین جمهوری اسلامی ایران و با حضور خیل عظیمی از هنرمندان داخلی و خارجی از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

در این دوره نیز هنرمندانی حضور دارند که همیشه در چهارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی به فعالیت پرداخته اند . امسال نیز همانند سالهای قبل بخشی به اجرای گروههای موسیقی بانوان اختصاص یافته است که این اجراها فقط مخصوص بانوان بوده است. اجرای سرکار خانم پری ملکی که در خبر آن رسانه وزین بدان اشاره شده با گروه موسیقی «خنیا» است که به صورت همخوانی با آقای فاروغ کسمایی و خانم نیکی شیرپیشه انجام می شود و به هیچ عنوان به صورت تکخوانی نیست.

این بانوی هنرمند با دارا بودن دو گروه یکی مخصوص بانوان و دیگری مختلط (مشتکل از هنرمندان زن و مرد) در جامعه موسیقی ایران فعالیت می کند و حضورش در جشنواره سی ام موسیقی فجر با گروه مختلط است.

از این رو روابط عمومی جشنواره سی ام ضمن تکذیب این خبر ، اعلام می دارد این بانوی هنرمند مطلقا در جشنواره موسیقی فجر تکخوانی نخواهد کرد و با دریافت مجوز با حضور و اجرای دو هم خوان دیگر به صحنه می رود.

همچنین در بخش دیگری از خبر مذکور به تک خوانی خانم پروین بهمنی در شب بزرگداشت این بانوی پژوهشگر اشاره شده است که باید گفت، ایشان هم اکنون در بستر بیماری به سر می برند که امیدواریم تا زمان برگزاری این بزرگداشت سلامت نسبی خودشان را بدست آورند؛ از سوی دیگر باید اشاره کرد که لالایی های مادران سرزمینمان همواره جزء رپرتوار ارزشی –بومی موسیقی کشورمان محسوب می شود که هیچ منعی برای اجرای لالایی های مادران و پخش آنها وجود نداشته که برای نمونه می توان به پخش «لالایی» حضرت علی اصغر (ع) توسط «صدیقه بحرانی» در تیتراژ سریال مختارنامه اشاره کرد . از این رو با توجه به انتشار بخشی از آن خبر در خصوص اجرای سرکار خانم پروین بهمنی خواننده موسیقی قشقایی ضروری است یادآوری شود که این اجرا شامل «لالایی » خوانی مادران قشقایی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مودی
Iran, Islamic Republic of
.... ببینید دوران هاشمی رفسنجانی و خاتمی و اکنون روحانی را ....
سر و ته یک کرباس همین هست؟؟؟
عین سین
Iran, Islamic Republic of
ومتاسفانه هرسه درلباس روحانیت انالله وانا الیه راجعون
افسانه
برج میلاد را با طویله اشتباه گرفتند این مطربان بی دین و مبتذل چرابرخورد نمیشوند
کی برخورد کنه یک عده بی عقل؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
برادر دلواپس عزیز، اگر شما علاقه ای به شنیدن موسیقی ندارید یک تصمیم خیلی ساده میتونید بگیرید، به این کنسرت ها نروید. ولی من نمیفهمم چطور به خودتون اجازه میدید در زندگی سایر مردم دخالت کنید
محمود
جناب محسن خان مگر مردم ایران مثل شما بی دین هستند؟مسلما " اینگونه نیست .ولی ما دلواپس فرهنگ غنی دینی و ایرانی مان هستیم .
کربلا
مخاطب قرار دادن کسانی که دغدغه دین دارند با عناوینی که شاید خدای ناکرده همراه با طعنه و کنایه است، کار درستی به نظر نمی رسد.
ضمنا اگر با این دیدگاه(مشکلات سایر مردم به من ربطی نداره و من مسئول کار خودم هستم یا باید باشم) به اطاف خود نگاه کنیم، نباید وقتی دشمن به مرزهای جغرافیایی ما در جنوب حمله می کرد دلاورمردانی از دورترین نقاط خراسان شمالی و یا کرمان و اصفهان برای مقابله به خطوط درگیری می رفتند.
چرا شما اگر علاقمند به شنیدن موسیقی آن هم از نوع بخصوصی هستید در منزل اقدام نمیکنید؟
رعایت هنجارهای اجتماعی در زندگی اجتماعی از بدیهیات و ضروری است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
چون سایر مردم را دوست داریم همه بندگان خدائیم حتی نمگذاریم شما خودکشی کنی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
این حرف مثل این میمونه که بگیم در مغازه ها شراب بفروشند و هر کی هم اعتراض کرد بهش بگیم "خوب تو ازشون نخر". آقا محسن! ما داریم درباره ی کاری صحبت می کنیم که از نظر اسلام حرمت داره نه یه مسئله ی عادی.
نسل اول
گله ای هم باید از آیت الله جنتی کنیم که درمورد فرزندش سکوت کرده است درحالیکه اگر دیگری بود قطعا بارها به آن پرداخته بود
ایشون که تویه نماز جمعه وبه صورت علنی به پسرشون تذکر دادن!
نماز جمعه نمیاین حداقل از اخبار صحبت های امام جمعه رو گوش کنین
بسیار عالی ست صدای بانو پری
موفق باشن انشا الله
دیبا
تا هاشمی زنده است انقلاب زنده است.(روح خدا)
خدا به این وزارت فرهنگی ها عقل سالم بدهد که گفت عقل سالم در بدن سالم است!
محمد
وزارت اطلاعات مگر وظیفه اش صیانت و حفاظت از دستاوردهای اسلام وانقلاب نیست ؟ سربازان امام زمان عج چرا مرعوب این جریانات شده اند و در برابر این قبیل اقدامات سکوت میکنند ؟
فاطمه
الهی آمین. باعث تاسف است
به شما چه ربطی داره؟؟ مگه کشور ماله شماست؟؟؟
پروانه
نه دوست عزيز! كشور مال امام زمانه و ما وظيفه داريم تا اونجا كه بتونيم براي رضايت آقامون تلاش كنيم!
فاطمه
کشور امام زمان خوانندگی زن کم داشت . خدایا همه را هدایت بفرما
متاسفیم آقای روحانی برای لباست
نه مال شماست ،هر کار خلاف شرع ،عرف و هنجار خواستید انجام بدهید و کسی هم حق اعتراض هم ندارد!
ستوده
نه کشور مال مانیست . ظاهرا پشت قباله بابای شماست و قصد دارید با فروش آن هزینه خوشگذرانی و عیاشی های خودتان را تامین کنید .
Iran, Islamic Republic of
نخیر - هر کس گفته اشتباه کرده
کشور قسمتی از باغ پسته است
محمد جواد
پس کشور مال کیه؟
عین سین
Iran, Islamic Republic of
بله که مال ماست ما که مثل تو بی غیرت وبی وطن نیستیم
محسن
Iran, Islamic Republic of
په نه په دربست ملک طلق شما......
نه مثل دانشگاه آزاد لابد ملک خداست منتها اختیارش دست بعضیهاست و چون برای چند سال فقط چند سال ملک خدا از دست بعضیها دراومد صداشون دراومد الانم با شهریه های سرسام آور این ملک اداره میشه با کیفیتت یا بی کیفیت قضاوتش با خودتون
کرمی
مال مانیست مال بابای شما ارازل اوباش هاست. وقتی باباهای ما تو جبهه جون میدادن شما ها کدوم گوری بودید حالا مدعی شدید
بابات ادب یادت نداده نه؟؟؟
ناآشنا
باباش ادب یادش داده اما با بی ادب باید مثل خودش حرف زد !!
Iran, Islamic Republic of
ادب از جنس همونی که می گفت ادب مرد به ز دولت اوست ؟! بعد دستور داد طرفداراش بریزن تو خیابون هر کس ریش داشت به قصد کشت بزنن و مسجد ها رو به آتش بکشن ؟ کشور رو دو دستی تقدیم آمریکا کنن و گرای "تحریم کنید جواب می دهد "بدن ؟ نه عزیزم ما از این ادب ها نداریم و اگر ادب این است ما ها خیلی بی ادبیم . تو خوب تو مودب
وقتی باباهای ما در جبهه جون میدادند باباهای اونها مشغول احتکار اجناس و خرابکاری در پشت جبهه بودند تا بتوانند مالشان را زیاد کنند در حالی که اکثریت ملت از آذوقه خود و خانوادشان میزدند تا به جبهه کمک برسانند تا جنگ دچار سستی نشود.
amirhosein
Romania
خیلی زشت بود...زبان نرم،دوست عزیز این راهش نیست...انقدر تند ،انقدر زشت حرف می زنید.... با استدلال حرف بزنید توهین هیچ وقت جواب نداده دوست عزیز...
اکبرشاه
کشور متعلق به فرهنگی است که بابت عقاید و ارزش هایش جان و خون داده!یه عده جوون رفتند و حالا یه عده روشنفکر غرب زده بیمار راحت طلب اومدن جشنواره فجر انقلاب!!! رو با خواننده زن افتضاح می کنند!
امیر
غرب زده کجا بود؟؟؟؟؟؟!!!!
این خواننده سنتی میخونه.شما دست داعش رو از پشت بستید
با این حرفت فهمیدن اصلا کلا یه ذره عقل تو سرت لا موجود.
مگه کشور مال شماست؟ هرهرهر کرکرکر
سرباز ولایت
کشور مال همه ایرانیان است. اما مثل اینکه وقتی زمان فداکاری و بذل جان و مال و مبارزه با دشمن داخلی و خارجی و قاچاقچی و ... میشه مال ماست. و هنگامی که پای عیاشی و خوشگذرانی به میان میاد، مال شما میشه!! و دیگه به دلسوزان نظام ربطی نداره. آره اینطوریه دیکه؟؟؟
مسعود
خاک بر سرشون کنند. جواب خون شهداء را چی میخوان بدند
سید مهدی
شهدا را این جماعت فقط در حد اینکه هر از گاهی به منزل بعضی از آنها بروند و تظاهر به اعتقاد به راه و روش و سیره آنها بنمایند قبول دارند .
مصطفی
چرا فکر می کنی شماها جواب خون شهدا رو درست دادین ، شهدا قطعا مثل شما افراطی ها فکر نمی کردن
با الهام از فرمایشات امام راحل سفر کرده مان : در مملکت اسلامی این همه به احکام و دستوورات و ضروریات دین بی توجهی بلکه توهین بشود "انا لله و انا الیه راجعون"
توی این مملکت چه خبره؟
امیر
لعنت خدا و ملائکه بر مروجین فساد
یونس
ظاهرا این دعای شما به پر قبای اونایی که منفی زدند برخورده . امیر جان چرا به ارباب های اینها اهانت میکنی و این بچه مرشدها را میرنجانی ؟
صادق
تف به غیرت بعضی ها.......
صادق
وقتی تک خوانی به بهانه مذهب و محلی بودن از فیلم مختار شروع میشه با این چیزا هم ادامه پیدا میکنه......
Iran, Islamic Republic of
قیاس مع الفارق است!
ابوالفضل
آره. گل گفتی.
همون موقع هم علما به تک خوانی زن در این سریال اعتراض کردند
من نمی دونم حکم تک خوانی زن که حرام است را این آقایان چگونه و با چه مجوزی تخصیص زدند به محتوا!! مثلا اگه لالایی کودکان بود اشکال نداره!! اما اگه غزل حافظ بود اشکال دارد!!!!!!!
براشون متأسفم که مردم را احمق فرض کردند
Iran, Islamic Republic of
شما چشمات و ببند و گوشاتو بگیر
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
اگه بچه ی خود شما تو خونه یه فیلم یا موسیقی بدی رو بذاره و تو بهش اعتراض کنی بعدش اون همین جواب رو به تو بده اون وقت چی بهش می گی؟
Iran, Islamic Republic of
نه بابا اینا اصلا اعتراض نمی کنن که بچه بخواد جواب بده
Iran, Islamic Republic of
اونم اشتباه بود و ما هیچ وقت اهنگ اخر سریال رو گوش نمی کردیم چون ایراد شرعی داشت . به محض اینکه سریال تموم میشد ما کانال رو عوض می کردیم
مجتبی
بی غیرتی محض...
ابراهیم
خدا عاملین فساد را لعنت کند
ز
آمین
محسن از رفسنجان
Iran, Islamic Republic of
واقعآاینجا جمهوری اسلامی است و رئیس جمهور یک فرد روحانی....
همین جور پیش بریم کم کم ...
ahmad
ای نا اهلان دلمان را بسوزانید !!!!!!!!!! آقا جان ظهور کن دلمان پر است از..............
کاظم
حالا وزارت ارشاد با اين وضع چه کسى را مىخواهد ارشاد کند
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
این یکی از راهکارهای دیپلماسی عمومی است که دولت برای اهدافش از آن استفاده میکند تا در موقع ضرورت بهترین بهره را از خدمات آنها ببرد
کل خبر کذب محض است
این خبر امروز توسط ارشاد تکذیب شد
اراکی
کجایید ای شهیدان خدایی ... در مملکت امام زمان عج تک خوانی زنان چه توجیهی دارد ؟ فتنه ادامه دارد ودر هر مقطع به شکلی و هیئتی جلوه میکند .
فاطمه
شورش را در آورده اند. آخه به چه قیمتی ؟ چرا برای اینکه خودشان را بهتر از دیگران نشان دهند دست به کارهای ضد ارزش میزنند؟
اعتدال آمریکایی
ali
بابا تا کی گیر این چیزای پیش پا افتاده باشیم مگه خانم ها آدم نیستن
چرا خانم ها آدمن!میشه یه شب شما محارمت رو بفرستی بالای سن نمایشی به سبک غربی ها ما هم احساس آدمیت!!! کنیم؟؟؟
علی آقا با شما هستم !
Iran, Islamic Republic of
من یه خانوم هستم و با وجود اینکه خوانندگی نمی کنم ولی حس ادمیت دارم خیلی بیشتر از شما علی اقا . نمی خواد از خانم ها دفاع کنی از طرف خودت حرف بزن . نصف اینایی که اینجا پست انتقادی به وزارت ارشاد گذاشتن خودشون خانم هستن
خدایا آدم یاد مهاجرانی می افته پس کجان کفن پوش ها
مصطفی
کفن پوش ها بارشونو تو دولت قبل بستن
قابل توجه مذهبی ها و حزب الهی هایی که به اقای روحانی رای دادند
علی
امان از خون شهدا که چه دامنگیر میشود
چرا رفتند ؟ برای که رفتند ؟
دقت کردین خون شهدا فقط واسه این مسایل دامنگیره و کاری اختلاس و رانت خواری و سوء مدیریتها نداره؟؟
Iran, Islamic Republic of
اولا اركستر... نه اكستر ثانيا دست رئيس جمهور درد نكنه
علی
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم عالی چه اشکال داره
علی
Iran, Islamic Republic of
از نشانه های آخر الزمان همین بس که حلال و حرام جای خود را عوض میکند و عالمان زمان ادعای عالم بودن در مسائل را می کنند و هیچ مخالفتی با منکرات دین نمی کنند. در نتیجه بر امام زمان خود خروج می کنند .
Iran, Islamic Republic of
خوب شما گوش ندید
من اهل موسیقی نیستم اما بهتر از من می دونید که تقریبا همه مردم ایران به صدای هایده و مهستی و ... گوش می دن
آخرین میخ تابوت اصلاحات
شما چه خوب اهل موسیقی نیستی که همه اراذل و اوباش موسیقی رو خوب می شناسی!!!اینایی که اسم بردی زمان شاه تو مراسم فسق شاه الاف و اولوفی داشتند!
ضمنا اومدیم و همه مردم دنیا خواستند معتاد بشن و مواد مصرف کنند دلیلی بر خوب بودن اعتیاد میشه؟؟؟
United States
حالا بابا نه نه جنابعالی شدن همه مردم ایران بچه قرطی؟؟
Iran, Islamic Republic of
به قول حضرت مولانا:
کار خود را قیاس از پاکان مگیر
گرچه باشد در نوشتن شیر، شیر
تو همه ایرانی؟!1111111111111
نسل اول
اگرهم فرمایش شما صحیح باشه دلیلی وجودنداره که وزارت ارشاد و وزیرش تایید کنند و آن را رواج بدهند
Iran, Islamic Republic of
اولا: از کجا گفتی همه ی مردم؟
دوما: اگه یه عده ای یه گناهی رو انجام دادن دیگه اون گناه ، گناه نیست؟
علیرضا
وقتی به بهونه ی مذهبی بودن لالایی خانم ...
Iran, Islamic Republic of
با وجود وزیر ضد ارشاد دولت یازدهم کم کم وجود خواننده های فراری...
United Kingdom
تف به غیرت شون دوباره داریم بر می گردیم به قبل از انقلاب
Germany
انگلیس خوش میگذره
United States
اف به بي غيرتان بي مسوول اف بر هرچه رواج دهنده بي حيايي است اف بر آقازاده عاي نامرد
Germany
امریکا خوش میگذره
خسروان
آقاي جنتي سرتو بالا بگير بلكه عكس شهيدان گلگون كفن رو ببيني
محمد
لعنت خدا بر مفسدین و مشوقینشان.......
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید دولت احمدی نژاد اگر باقی می موند با او تز فکری....
خانم گوگوش کی میاد ایران آواز بخونه؟
چیه یاد قبل انقلاب افتادی طاغوتی !!
حسام
جهان نیوز سریع قضاوت نکن
جنتی دلم برات میسوزه اون دنیا چی میخوای جواب خدارا بدی؟
سید
... لعنت خدا بر مفسدین...
United States
بابا حداقل می خواستید گناه کنید یکی بهتر رو میاوردید بخونه این چه قیافه هاییه؟
Canada
دوستان از این دگمی بیاین بیرون شما هام شدین مثل جهان خوب تک خونی کنه چه اشکالی داره؟اخ می شن ملت؟بسه دیگه!
اسلامی
Iran, Islamic Republic of
وزیر ارشاد نباید مروج فساد باشد و برای شادی یک عده بی دین آخرت خود را به خطر بیندازد
ن.م
هر چقدر دین بیشتر تبلیغ بشه (با خلوص)این فسادها در جامعه کمتر میشه
محمد
United States
کاشکی یکم هم فکر کنن آخرتی هم در کاره...
عیسی
در جواب اون آقایی که گفته مگه کشور مال شماست...نخیر بیاید مال شما باشه و هر غلطی دلتون خواست بکنید و مملکت رو که با خون این همه جوون و هزار مصیبت به اینجا رسیده به باد بدید بعدشم فرار کنید و و برید بلاد کفر نه خانی اومد نه خانی رفت...
حمید
دولت تدبیر و ...و تمدیده دیگه کاریش نمیشه کرد....
یا خدا ! خودت رحم کن !پایه های اسلام لرزید
وزارت فرهنگ و ارشاد غیر اسلامی !؟
بسيج مسجد سيدالساجدين (ع) ؛
خداى على اصغرِ حسين (ع) ، دونيمتان. كند كه اگر باقى
بمانيد ، لا بد سال ديگه باسم دهه فجرمومنين ، خلاف شرعى
موحش تراز اينرا ! مردمِ شهيد ، جانباز ، واسيرداده بايد شاهد. وكارد را دراستخوان خود. تحمل نمايد !!!!!!!؟
آيا بغيرت مجلس اميدى هست ؟؟؟؟؟؟
United States
چرا هيچ اعتراضي از مراجع به گوش نمي رسد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
الآن دیگر اسلام درخطر نیست
مریم
Iran, Islamic Republic of
کاش این کنسرتها بر گزار میشد تا یک جامعه شاد وسرحال داشتیم. اگر این خشک مغزان بگذارند
محب شیعه
خشک مغزی آن است که خون که در ان غیرت و مردانگی است از مغز انسان رخت ببند...
حال بنگر غیرت و مردانگی داری یا نه........
چرا موسیقی که دراسلام اینهمه نهی شده است برای مسئولان وروحانیت ومردم عادی شده ودرحال عادی کردن هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
fz
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنید اگر زمان احمدی نژاد بود جناب آقای احمد جنتی ساکت می ماند؟
رقاص خونه جونيور و خاطره :
اميد وارم. ازبرنامه هاى توليدى ما، لذت ببريد ،.( شاخه گل ) شاخه غوليست تحفه ٓدر خويش ، بى ، بى ، سى ، نگهدارتان
!؟!؟!؟!؟!؟
به به گل بود به چمن اراسته شد
هموطن
United States
امروز تک خوانی زنان، فردا رقص و اختلاط زنان و مردان... دولت دنبال چیست؟ آزادی یا ابتذال؟؟؟ مگه غربی ها این همه ابتذال در درونشان است به کجا رسیده اند؟؟ پشیمانانی بیش نیستند... حالا ما راه آنها را باید برویم... آیا این انصاف است که مقامات عالی فرهنگی مملکت که باید مروج تعالیم ناب و اسلامی باشند دنبال کنسرت و موسیقی و رقص و هزار زهر و مار باشند... آیا در حوزه اسلام و قرآن هم اینقدر هزینه و وقت صرف می کنند؟؟؟ ما که به عنوان مردم از حق خودمان نمی گذریم و مسئولینی که کوتاهی دارند را نمی بخشیم... خدایا به راه راست هدایتشان بفرما....
گام به گام تا...
مردم تادوسال باقی مونده چه تاوانی باید برای این رای بدهند خدامیداند!
فاطمه
خوب اینا اگر اینقدر دلشون میشنگه واسه صدای خواننده های زن خصوصی دعوت کنند به کاخ ها و ویلاهای آنچنانیشون تو شمال و کیش و بالا شهر تهران دوستان رییس و وزیر و وکیل و معاون و مشاور و بهمراه خانم های روشنفکر دعوت کنند دور هم جمع شن یه قر اساسیم بدن به کمر لا مصب که نخشکه روحیه شون که عوض میشه هیچی انگیزه میگیرن به مردم خدمت کنند یه یادی هم از گذشته در انگلیس و آمریکا برای خیلی از عزیزان زنده میشه انقدم حرف نمیشنون مگه بقیه کارای زیر زیرکیشونو مردم میفهمن اینم روش. والا!!!!
میثم موردینی
خوب بود ولی یکم توضیح بشتری می دادید بهتر بود
حسین
خود علی جنتی گفته که من شاگرد رفسنجانی ام خوب عوامل رفسنجانی هرجور هس میخان نظر مردمو جلب کنن برا استعمار ملت
فاطمه
سلام
اون از وام 5میلیونی با کارمزد 5درصد به فرهنگیان برای سفر به آنتالیا و تایلند، بدون ضامن و راحت.
اینم از خواننده خانممون!!!!
فقط میتونم بگم خدا لعنت کند مروجان فساد را