پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

کارگاه بمب‌سازی داعش در لیبی+عکس

دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 424387
داعش تصاویری از کارگاه بمب‌سازی خود در شهر طرابلس لیبی را منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از «لیبیا الوسط»، دفتر رسانه‌ای ایالت طرابلس لیبی وابسته به داعش با انتشار تصاویری تحت عنوان «گردشی در یکی از کارگاه‌های بمب‌سازی» نحوه تولید مواد منفجره و بمب را توسط تکنسین‌های خود به نمایش گذاشت.

گفتنی است داعش طی چند ماه اخیر مناطقی از کشور لیبی به ویژه شهرهای درنه، برقه، سرت و بنغازی را به تسلط خود درآورده و عملیات‌های تروریستی و جنایات بسیاری را در شهرهای مختلف این کشور مانند هراوه، سرت و مصراته انجام داده است.

گروهک تروریستی داعش چندی است با سوءاستفاده از بحران امنیتی در کشور لیبی، به ایجاد پایگاه و جذب جوانان در این کشور مشغول است. این گروهک «ابوحبیب الجزراوی» یکی از سران عربستانی خود را به شرق لیبی اعزام کرده تا به جذب نیروهای تندرو در این منطقه بپردازد.

بعد از تسلط این گروهک بر شهر برقه، داعش به طور رسمی در لیبی اعلام موجودیت کرد و اولین رژه نظامی خود را با حضور صدها خودروی نظامی در «ولایت برقه» برگزار کرد.

ارتش لیبی و نیروهای مردمی ضمن درگیری با داعش در مناطق مختلف، تلاش دارند تا دوباره شهر برقه را باز پس گیرند.
































نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *