چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

طائب: منحرفین به آخر خط رسیده اند

يکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب: 177580
رئيس قرارگاه عمار گفت: نفس‌هاي جريان انحرافي و فتنه به شمارش افتاده است و به آخر خط رسيدند، به همين دليل به دنبال اهداف ديگري هستند.
به گزارش خبرگزاري فارس از كاشمر، حجت‌الاسلام مهدي طائب ظهر امروز (یکشنبه) در همايش رهپويان ولايت در محل مسجد جامع شهرستان كاشمر ظهار داشت: امروز نفس‌هاي جريان انحرافي و فتنه به شمارش افتاده است و به آخر خط رسيدند، به همين دليل به دنبال اهداف ديگري هستند.
رئيس قرارگاه عمار با اشاره به اينكه اگر امام زمان غايب شد به دليل اين بود كه نيروي وفادار نداشت، افزود: وقتي امام زمان (عج) آمد، كاري انجام مي‌دهد كه هيچ كس نتوانست انجام دهد و آن تشكيل حكومت عدل است.
وي تصريح كرد: در حكومت امام زمان (عج) تنها افراد متخصص و متعهد به كارگيري مي‌شوند و اگر امام زمان بخواهد ظهور كند، به اندازه كل دنيا نيروي عادل بايد داشته باشد.
طائب تاكيد كرد: نبود آمادگي جامعه و مردم دليل اصلي طولاني شدن ظهور است و اينكه غيبت آن حضرت طول كشيده، مصلحتي از طرف خداوند است و هيچكس از راز آن باخبر نيست.
وي بيان داشت: اگر بخواهيم در شناسايي منافقين موفق باشيم بايستي دستگاه اطلاعاتي قوي داشته باشيم زيرا اگر امروز بخواهيم در كنار اوباما نفوذي بفرستيم بايد بداند چگونه با وي رفتار كند نه اينكه در كنارش سبحان‌الله بگويد.
رئيس قرارگاه عمار اظهار داشت: داشتن قوانين عادلانه، اصلي‌ترين شرط لازم براي تحقق عدالت در جامعه است كه مسلمانان از اين نظر به خاطر دارا بودن قرآن و روايات غني هستند.
وي تاكيد كرد: تنها داشتن قانون و تفسير آن كافي نيست و تا وقتي مردم و دولت آن را اجرا نكنند، عدالت در جامعه محقق نمي‌شود.
طائب اظهار داشت: كانون خانواده در صف مقدم تهاجم فرهنگي دشمنان قرار دارد و دشمنان اسلام با انواع ترفندها قصد آسيب رساندن و در نهايت متلاشي‌كردن خانواده در جوامع اسلامي را دارند تا از اين طريق به ساير مطامع خود دست يابند اما دشمنان بدانند در تهاجمات فرهنگي خود شكست خورده‌ا‌ند زيرا جوانان ما دين خود را به خوبي حفظ كرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *