جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جزئیات سرویس‌های جدید پستی

جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 377489
مدیر عامل شرکت پست از بهره‌برداری از چهار سرویس، 80 خدمت و دو سامانه یکپارچه پستی خبر داد.
به گزارش جهان، حسین مهری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که یکی از این سرویس‌هایی که همزمان با هفته دولت بهره‌برداری شد، سرویس پست مالی است، گفت: این سرویس با ۵۳ خدمت در ۱۰ مرکز استان راه‌اندازی شده و خدمات آن ارائه می‌شود.

وی افزود: شرکت پست تصمیم دارد به تدریج سرویس پست مالی را تا پایان سال به ۱۰۰ واحد پستی افزایش دهد.

مدیر عامل شرکت پست با بیان این‌که پست‌نت یا خدمات باجه الکترونیک از دیگر خدمات جدید پستی است، خاطر نشان کرد: پست‌نت نیز در ۱۰۰ واحد پستی راه‌اندازی شده و تا پایان سال ارتقاء داده خواهد شد.

مهری همچنین با معرفی سرویس پس‌کرایه یا کرایه در مقصد اظهار کرد: این سرویس نیز به منظور دریافت کارمزد پست در مقصد است که گیرنده آن را تعریف می‌کند و شامل پست امانات، اموال انبوه و خرید و فروش‌های اینترنتی می‌شود.

وی ادامه داد: سرویس پس‌کرایه یا کرایه در مقصد در همه کشور راه‌اندازی شده و با توجه به نیاز خاص مشتریان پاسخ‌گو است.

مدیر عامل شرکت پست همچنین با اشاره به این‌که چهارمین سرویسی که مصادف با هفته دولت راه‌اندازی شد سرویس زمان توزیع است، تصریح کرد: در این سرویس مشتری زمان تحویل بسته پستی خود را تعیین می‌کند که بعد از ساعات اداری از ساعت ۱۴ تا ۱۸، یک نوبت، در ساعت ۱۸ تا ۲۲ نیز نوبت دوم تحویل بسته‌های پستی در این سرویس است.

مهری در این باره اظهار کرد: سرویس تعیین زمان توزیع در حال حاضر فقط در مورد سرویس پیشتاز اجرا می‌شود و پس از برطرف مشکلات آن برای سرویس‌های دیگر راه‌اندازی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *