شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۵
۴

افشای اطلاعات جدید از نامگذاری "داعش"

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 407980
یک مقام سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" گفت: نام داعش را این سازمان انتخاب کرد .
افشای اطلاعات جدید از نامگذاری "داعش"
به گزارش جهان، واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری سمای فلسطین نوشت: یک مقام سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" گفت: نام داعش را این سازمان انتخاب کرد که کلمه اختصاری اصطلاح خدمات سر‌ّی سازمان اطلاعات اسرائیل است.

وی که نامش فاش نشده؛ با بیان اینکه داعش ساخته و پرداخته سازمان اطلاعات اسرائیل است، افزود: اسرائیلی‌ها نتوانستند نامی مانند موساد برای داعش بیابند به همین سبب نام عربی برای آن انتخاب شد که بیانگر تبعیت این شبکه از اسرائیل است.

این مقام صهیونیست گفت: موساد این اسم را طی نامه‌ای به سازمان اطلاعات انگلیس پیشنهاد کرد.

داعش در ماه آوریل سال ۲۰۱۳ میلادی تشکیل شد.

داعش ابتدا این گونه معرفی شد که از ادغام بین « دولت اسلامی » وابسته به شبکه القاعده که اکتبر سال ۲۰۰۶ میلادی به وجود آمد و گروه تکفیری مسلح در سوریه معروف به «جبهه النصره » تشکیل شده بود اما این ادغام را که ابوبکر بغدادی یکی از سرکرده های « دولت اسلامی عراق » اعلام کرد به سرعت از سوی جبهه النصره تکذیب شد.

پس از گذشت دو ماه از این قضیه ایمن الظواهری سرکرده شبکه القاعده دستور داد این ادغام ملغی شود اما بغدادی این روند را ادامه داد تا اینکه دولت اسلامی عراق و شام ( داعش ) به یکی از گروههای تروریستی اصلی تبدیل شد که در سوریه و عراق آدمکشی و ویرانگری می کند.

داعش حروف اختصاری « دولت اسلامی عراق و شام» است و هر کس از کلمه داعش استفاده کند هفتاد و پنج ضربه شلاق مجازات اوست.

داعش یک گروه مسلح تروریستی است که اندیشه سلفی تکفیری را پیشه خود کرده است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حیرون
United States
عجب وضعیه به خدا مخم کپک زده
رضا
United States
وابستگی و فرمان پذیری داعش از اسرائیل کاملاً مشخصه چون این همه از شیعه ، سنی ، مسیحی و دیگر ادیان کشته و جنایت کرده تا به حال حتی یک مورد هم یهودی نداشته !!!!! به این میگن طراحی اصولی که با این طرح اسرائیل بدون هزینه دشمانشون از بین می بره و مرزهاشو گسترش می ده 11111 به نام اسلام با پول و سرمایه مسلمانان علیه اسلام !!!
عین سین
Iran, Islamic Republic of
ومکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین
احمد
Iran, Islamic Republic of
داعش 2گروگان ژاپنی را اعدام کرد، در مقابل ژاپن تقویت ارتش و خرید تسلیحات نظامی از آمریکا را در دستور کار قرار داد / داعش 21 گروگان مصری را اعدام کرد، دو روز بعد مصر به همین بهانه 7میلیارد دلار از فرانسه تسلیحات خرید