جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
حجت الاسلام موسوی لاری:

انتخابات امسال مکمل انتخابات ۹۲ است

جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 457886
وزیرکشور دولت اصلاحات گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال مکمل انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری عصر پنج شنبه در گردهمایی اصلاح طلبان و گرامیداشت شهدای پنجم آذرگرگان اظهار کرد: عرصه انتخابات عرصه حضور و تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی با بیان اینکه باید از طریق انتخابات به تغییر مدیریت فکر کنیم، افزود: با اتحاد و از خود گذشتگی می توانیم به خواسته های خود برسیم.
 
حجت الاسلام موسوی لاری با صراحت دولت اصولگراها را در هشت سال گذشته مورد نقد قرار داد و افزود: معلوم نیست بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار در دولت گذشته چه شده است؟
 
مجلس شورای اسلامی باید برنامه ریزی و مدیریت داشته باشد
 
وی با بیان اینکه دولت قبل در هنگام تحویل به دولت جدید رشد منفی بیشتر از پنج درصدی داشته است، گفت: باید سعی کنیم مجلسی در آینده انتخاب کنیم که بتواند برنامه ریزی و مدیریت داشته باشد.
 
وزیرکشور دولت اصلاحات تصریح کرد: در سال ۸۴ اختلاف اصلاح طلب ها باعث شد به نتیجه مطلوب نرسیم اما سال ۹۲ همراهی و همدلی اصلاح طلب ها باعث شد آینده بهتری برای کشور ترسیم شود.
 
وی تاکید کرد: اصلاح طلب ها سعی کنند روی یک فرد خاص برای حضور در مجلس شورای اسلامی به اتحاد برسند و مردم را ترغیب کنید تا شاهد یک حرکت رو به جلو باشیم.
 
حجت الاسلام موسوی لاری با تاکید بر نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اسلامیت و جمهوریت دو رکن مکمل هم هستند که در کنار همدیگر معنا دارند.
 
وی افزود: با شعار دفاع از اسلامیت نمی توان جمهوریت را زیر پا گذاشت و هیچ عاملی نمی تواند این حق را از مردم بگیرد و همان گونه که عمل کردن به وظایف دینی دارای اهمیت است باید تلاش کنیم اصل جمهوریت از ما گرفته نشود.
 
 اصلاح طلبان در متن نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند
 
وزیرکشور دولت اصلاحات تصریح کرد: اصلاح طلبان به عنوان یک جریان در متن نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و جریان اصلاح طلبی وظیفه خود می داند از قانون اساسی دفاع کند.
 
وی با بیان اینکه اصلاح طلبان خود را بخشی از نظام جمهوری اسلامی ایران می داند، افزو د: جریان اصلاح طلبی قبل و بعد از انقلاب اسلامی، در اداره جنگ، دفاع مقدس و در دولت و مجلس جمهوری اسلامی ایران کارنامه قابل قبولی ارائه داده است.
 
حجت الاسلام موسوی لاری تاکید کرد که وفادارترین نیروها به امام راحل و رهبر کبیر انقلاب اسلامی اصلاح طلبان بوده اند.
 
وی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در گلستان، حجت الاسلام والمسلمین نورمفیدی در شکل گیری و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران موثر بوده اند، افزود: سطح شعور در گرگان و گلستان بالا است و آن ها نشان داده اند درک درستی از نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.
 
وی با اشاره به شهدای ۵ آذر افزود: امروز بعد از ۳۷ سال به یاد شهدای گرگان دور هم جمع شده ایم تا یادشان را گرامی بداریم  .
 
موسوی لاری با بیان اینکه تا امروز مقاطع مختلفی را پشت سر گذاشته ایم، تاکید کرد: لبیک گویی به آرمان های امام راحل به ما انرژی و امید می دهد و کمک می کند که بتوانیم ادامه دهنده این راه باشیم.
 
وی با تاکید بر اینکه ما اسلامی می خواهیم که جامعه را اداره کند افزود: اسلامی که فرد گرا است و با مسایل جامعه کاری نداشته باشد نمی خواهیم.
 
موسوی لاری با اشاره به اینکه اسلام منادی وحدت است، تاکید کرد: اگر اسلام فقط به مسائل فردی بپردازد بخشی از کار ناقص است، ضمن اینکه این فردگرایی واقعیت اسلام نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علیرضا
آقای موسوی لاری اولا که در مورد انتخابات مجلس خیلی به خودت امیدوار نباش و در ثانی سال 88 نشان که وفادارترین نیروهای انقلاب چه کسانی بودند؟