سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱

اعلام برندگان قرعه کشي عمره دانشگاهي

پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 108685
رئيس ستاد عمره دانشگاهيان از اعلام نتايج قرعه کشي عمره دانشگاهي و مشخص شدن اسامي دانشجويان و استادان اعزامي به سفر زيارتي عمره مفرده درسال جاري خبر داد.

حجت الاسلام "حميدرضا فقيهي" روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: قرعه کشي براي اعزام زائران عمره دانشگاهي از ميان 143 هزار و 939 نفر دانشجوي پسر و استادان دانشگاه و 48 هزار و 300 زوج دانشجو صورت گرفت و اسامي اعزام شوندگان نهايي که تعداد آنها به 9 هزار نفر مي رسد از امروز بر روي سايت لبيک به نشاني www.labbaik.ir قرار گرفته است.
به گفته وي زائران سفر عمرده دانشگاهي امسال شامل شش هزار دانشجوي پسر، هزار استاد دانشگاه و هزار زوج دانشجو خواهند بود.
فقيهي خاطرنشان کرد: به دليل محدوديت هاي اعمال شده از سوي دولت عربستان سعودي، اعزام دانشجويان دختر به عمره مفرده امسال امکان پذير نيست.
وي به دانشگاهياني که در قرعه کشي عمره انتخاب شده اند توصيه کرد هر چه سريعتر نسبت به گرفتن گواهي معافيت تحصيلي از دانشگاه و رواديد خود اقدام کنند.
فقيهي افزود: اعزام‌هاي عمره دانشجويي امسال در قالب 75 کاروان از نيمه تيرماه آغاز خواهد شد و در ششم مردادماه به پايان خواهد رسيد.
رئيس ستاد عمره دانشگاهيان همچنين درباره تقسيم بندي سهميه عمره مراکز آموزش عالي مختلف در سال جاري گفت: 35 درصد از کل سهميه در اختيار وزارت علوم قرار گرفته، 30 درصد متعلق به دانشگاه آزاد اسلامي است و وزارت بهداشت و تشکل‌هاي دانشجويي و نخبگان به ترتيب 15 و 20 درصد سهميه دارند.
قرعه کشي عمره دانشگاهي روز گذشته در محل باشگاه دانشگاه تهران انجام گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *