پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

جشن تولد اسطوره جنجالی جهان

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 389189
دیگو آرماندو مارادونا ۵۴ ساله شد. اسطوره آرژانتینی تولدش را در دبی، دور از خانواده و در حالی جشن می‌گیرد که با حاشیه‌های مربوط به ویدئویی که نشان می‌دهد به نامزد سابقش حمله‌ور شده، درگیر است.
به گزارش جهان ، خبرورزشی نوشت: دن‌ديگو كه سفير ورزش امارات متحده‌عربي است، امسال تولدش را در كنار دوستاني كه در دبي دارد، جشن گرفته و دخترانش هم از طريق تلفن و شبكه‌هاي اجتماعي به او تبريك گفتند. «آلخو سلريسي» دوست مارادونا، «ماتياس مورلا» وكيل و «كلائوديو بورخس» مربي شخصي‌‌اش، از جمله كساني بودند كه در جشن تولد شماره ۱۰ پيشين آلبي‌سلسته دعوت شده بودند.

مربي پيشين تيم‌ملي آرژانتين تولد ۵۴ سالگي‌‌اش را در حالي جشن گرفت كه روسيو اوليويا، نامزد سابقش او را به خشونت عليه خودش متهم كرده. در فيلم چند ثانيه‌اي كه منتشر كرده مارادونا ديده مي‌شود كه به روسيو به خاطر استفاده از تلفن همراهش ‌گير مي‌دهد و وقتي با بي‌توجهي‌‌اش روبه‌رو مي‌شود، به او ضربه مي‌زند. جالب اينكه در آن لحظات روسيو داشته با موبايلش فيلم مي‌گرفته. مارادونا بعد از اين اتفاق در دفاع از خودش گفت كه تلفن را از دست نامزدش گرفته و هيچ‌‌وقت روي هيچ زني دست بلند نكرده است.
مارادونا به مناسبت سالگرد تولدش، با شبكه تلويزيوني «Telefe» آرژانتين صحبت كرده و تنها اين چند كلمه را به زبان آورده است: «خيلي خوشحال و راضي‌ام.»

تبريك طعنه‌آميز باشگاه سانتوس
دالما و جيانينا، دختران مارادونا تنها كساني نبودند كه به او به خاطر تولدش تبريك گفتند. به غير از اين دو، خيلي‌هاي ديگر هم به ستاره پيشين بارسلونا و ناپولي تبريك گفتند و در ميان آنها نام باشگاه «سانتوس»، باشگاهي كه پله، رقيب ديرينه مارادونا تمام دوران حرفه‌اي‌اش را در آن گذرانده، بيش از همه جلب توجه مي‌كند. باشگاه برزيلي در «توئيتر»‌‌ش اين پيام را فرستاده، پيامي كه خالي از طعنه و كنايه نيست: «دنياي ورزش از تو متشكر است. به بزرگترين بازيكن تاريخ فوتبال آرژانتين تبريك مي‌گوييم!» باشگاه همراه با اين پيام، تصويري از مارادونا و پله را پست كرده كه در آن همديگر را در آغوش گرفته و مي‌خندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *