جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

برگزاری یک آزمون استخدامی منتفی شد

سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 372781
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: به دلیل اینکه آموزش و پرورش هیچ ردیف استخدامی‌ای ندارد برگزاری آزمون استخدام مربیان پیش‌دبستانی منتفی است.
به گزارش جهان؛ ابوالقاسم خسروی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این پرسش که «وضعیت برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش‌دبستانی به کجا رسید؟»، اظهار داشت: دو سال پیش بود که مجلس شورای اسلامی تصویب کرد تا این آزمون برگزار شود و دولت و وزارت آموزش و پرورش مهلت ۲ ساله‌ای برای برگزاری این آزمون و بکارگیری این نیروها را داشتند که این مهلت یک ماه دیگر تمام می‌شود.

وی ادامه داد: از آن زمان تاکنون هیچ کاری در این خصوص انجام نشده است و قانون تصویبی مجلس شورای اسلامی اجرا نشد و فانی وزیر آموزش و پرورش دنبال آن است که آزمون را برگزار کند؛ اما هیچ ردیف استخدامی وجود ندارد.

خسروی افزود: به دلیل اینکه ردیف استخدامی‌ وجود ندارد، برگزاری آزمون هیچ فایده‌ای جز نارضایتی مردم به دنبال نداشته و فعلاً متوقف است و هیچ اقدام موثری از سوی وزیر آموزش و پرورش انجام نشد و این موضوع منتفی است تا اختلاف بین محمد‌باقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و فانی وزیر آموزش و پرورش برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
کدوم اختلاف؟ اینها همش فیلمه.
مربی
بهتر نبود این خبر رو میذاشتن یه روزی به غیر از عید بگن؟ از طرفی مگه مجلس وقتی یه قانونی تصویب میکنه بودجه اون رو پیش بینی نمیکنه؟؟!!! روی هوا که این کار صورت نمیگیره!!