جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۱
آخوندی:

مسکن مهر، «پرت و پلا» ساخته شد!

شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 442585
وی توضیح نداد بسیاری از مناطق "پرت و پلا"ی مورد نظرشان همان «شهرهای جدید»ی است که در دوره ایشان و همفکرانشان در وزارت سابق مسکن و شهرسازی و در دهه ۷۰ جانمایی شده است
مسکن مهر، «پرت و پلا» ساخته شد!
به گزارش جهان به نقل از مسیرآنلاین، آخوندی تعبیر جدیدی را برای مسکن مهر جایگزین «مزخرف» کرد؛ به گزارش مسیرآنلاین آخوندی که با «مزخرف» خواندن مسکن مهر، ادبیات جدیدی را در دولت یازدهم در خصوص طرحهای گذشته وارد ادبیات سیاسی ایران کرده بود، این بار واژه «پرت و پلا» را این پروژه بکار گرفت!

وزیر راه و شهرسازی اواخر هفته گذشته درباره‌ی آخرین وضعیت طرح مسکن مهر توضیح داد: این طرح که با ساخت دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی جدید در سرتاسر کشور کار خود را آغاز کرد در حال حاضر در چند محور مختلف طبقه‌بندی می‌شود. حدود ۱۵۰ هزار واحد از مسکن مهر عملا در مناطق “پرت و پلا” قرار داشت و عملا پس از گذشت چند سال هیچ متقاضی برای آنها پیدا نشد، از این رو در حال حاضر این واحد‌ها در آمار مسکن مهر جای ندارد؛

البته وی توضیح نداد بسیاری از مناطق “پرت و پلا”ی مورد نظرشان همان «شهرهای جدید»ی است که در دوره ایشان و همفکرانشان در وزارت سابق مسکن و شهرسازی دهه ۷۰ جانمایی شده است

آخوندی افزود: از میان دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد باقی‌مانده تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. واحد‌های باقی‌مانده نیز هر یک در حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که امیدواریم ۳۰۰ هزار واحد آن در سال جاری و ۲۰۰ هزار واحد باقی‌مانده نیز در سال بعد به افتتاح نهایی برسد.

البته بعد از اظهارات قائم مقام و شخص وزیر راه و شهرسازی در خصوص بدون متقاضی ماندن ۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر، بعد از مدتها هنوز یک مورد مسکن مهر آماده تحویل که متقاضی نداشته باشد به مردم معرفی نشده است!

گفتنی است عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی چند روز پیش به بهانه هفته دولت طرح‌هایی همچون ایجاد اتاق شیردهی مادران، نوسازی سرویس‌های‌ بهداشتی، سیستم رفع بوی بد پا در نمازخانه و ساماندهی چرخ‌دستی‌ها را افتتاح کرد که مشخص نیست در مقایسه با طرح مسکن مهر چه عبارتی مناسب آن است!؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Spain
مگه پرت و پلا ساخته نشد؟