شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰
۷۵

سپاسگزاری علی مطهری از دولت و خاتمی

سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 212283
مطهري ابراز عقيده كرد: از مردم فهيم حوزه انتخابيه خود كه با وجود همه تبليغات منفي و تخريب‌ها و با وجود اين‌كه نام بنده در هيچ يك از دو فهرست مشهور تهران نبود راي قابل قبولي به اينجانب دادند سپاسگزارم و از مسوولان اطلاعاتي و انتظامي درخواست مي‌كنم منشاء تخريب‌ها عليه بنده را معرفي و با آن‌ها برخورد كنند.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان دستور خود در جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: پيام بزرگ اين انتخابات به نظام‌هاي استبدادي اين بود كه مردم ايران با اراده آهنين براي حمايت از انقلاب و نظام خود ايستاده‌اند و غرب و آمريكا مجبور است براي حل مسائل جهاني با ايران همكاري كند.

وي افزود: مسوولان اجرايي بايد بدانند كه مشاركت خوب مردم در انتخابات به معني درستي همه رفتارهاي آن‌ها نيست؛ چراكه مردم انتقاداتي از نحوه مديريت سياسي و اقتصادي و نوع برخورد با برخي منتقدان و معترضان دارند اما همواره براي حفظ اصل انقلاب و نظام وارد ميدان مي‌شوند.

وي ادامه داد: از مردم فهيم حوزه انتخابيه خود كه با وجود همه تبليغات منفي و تخريب‌ها و با وجود اين‌كه نام بنده در هيچ يك از دو فهرست مشهور تهران نبود راي قابل قبولي به اينجانب دادند سپاسگزارم و از مسوولان اطلاعاتي و انتظامي درخواست مي‌كنم منشاء تخريب‌ها عليه بنده را معرفي و با آن‌ها برخورد كنند.

مطهري ابراز عقيده كرد: اين اقبال زنگ خطري بود براي كساني كه به جاي آن‌كه به دنبال تشكيل مجلس قوي و كارآمد باشند به دنبال فهرستي بودند كه به موجب آن افراد خاصي رييس مجلس آينده باشند و اين يعني خيانت به مردم و آرمان‌هاي انقلاب؛ همچنين به جبهه متحد عرض مي‌كنم كه اين جبهه بايد سازوكار درستي طراحي كند تا شاهد نباشيم كه چند تن از اعضاي 8+7 خود كانديدا باشند و ابتدا براي خود راي جمع كنند و سپس درباره رقبا تصميم‌گيري كنند؛ چراكه اين كار خلاف عدالت و اصولگرايي است.

وي با اشاره به شركت سيد محمد خاتمي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، گفت: از آقاي خاتمي براي شركت در انتخابات و تلاش براي آشتي دادن گروهي كه با نظام قهر كرده‌ است تشكر مي‌كنم؛ چراكه اساسا قهر با نظام معني ندارد و قهر مصلحان جامعه با نظام، يعني باز شدن ميدان براي افراد تندرو و فرصت‌طلب و افتادن انقلاب به دست نااهلان و به خارج رانده شدن انقلابيون اصيل كه اين همان اتفاقي بود كه در دوران مشروطه رخ داد.

وي تصريح كرد: برخي اصلاح‌طلباني كه به طور فعال در انتخابات شركت كرده‌اند روش درست‌تري نسبت به كساني كه شركت نكرده‌اند، داشتند كه بايد از آن‌ها سپاسگزار بود.

نماينده مردم تهران در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به موضوع طرح سوال از رييس‌جمهور، اظهار كرد: رييس‌جمهور قرار است هفته آينده در مجلس حضور يابد و به سوالات پاسخ دهد و اين سوال از هيات رييسه مطرح است كه چرا اين حضور در همين هفته كه در فرصت قانوني است انجام نمي‌شود.

وي با انتقاد به آن‌چه «جوسازي يكي از روزنامه‌ها درباره سوال از رييس‌جمهور» عنوان ‌كرد گفت: از مسوولان اين روزنامه سوال مي‌كنم كه چرا براي اين حق قانوني ملت جوسازي مي‌كنند و به مديران اين روزنامه توصيه مي‌كنم يك مساله ساده را تبديل به يك جنجال نكنند؛ چراكه سوال از رييس‌جمهور يك امر كاملا قانوني و براي ايجاد يك تعامل ميان دولت و مجلس است و نبايد از آن هراسيد.

وي افزود: همچنين از دولت محترم براي قطع فروش نفت به انگليس و فرانسه كه موجب حفظ عزت ملت نيز شده است سپاسگزارم.

وي با اشاره به «اتفاقات تلخ كهريزك» تاكيد كرد: از رييس‌جمهور تقاضا دارم در تصميم خود مبني بر انتصاب سعيد مرتضوي به مديرعاملي سازمان تامين اجتماعي تجديدنظر كند.

عضو فراكسيون اكثريت مجلس هشتم شوراي اسلامي در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به موضوع بيداري اسلامي گفت: بيداري اسلامي در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا كه رهبر در همان ابتدا و در زماني كه عده‌اي در بهت و ناباوري بودند به آن پي بردند و از آن حمايت جدي نمودند و همين‌طور سقوط ديكتاتور مصر را نيز پيش‌بيني نمودند اكنون خط نبرد اسرائيل و آمريكا با ايران است و مرزهاي اين نبرد به خاورميانه و شمال آفريقا منتقل شده است و حمايت ما از اين نهضت‌ها يك واجب عقلي است.

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در مورد بيداري اسلامي گفت: اين سخنان بر مردم منطقه تاثير فراواني گذاشت و انسان را ياد سخنان سيدجمال‌الدين اسدآبادي مي‌اندازد و در اين زمينه مجلس و دولت وظيفه سنگيني دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ايشان اگر همواره اينگونه متين سخن بگويد و عليرغم دشمني ها و بي مهري هاي برخي نرنجد و در قول و عمل هم متانت لازم براي نماينده مجلس ملت ايران را حفظ نمايد، الحق كه فرزندي شايسته براي پدر بزرگوارشان و نيز نماينده اي صادق ملت ايران است.
همچنين لازم است كه تكليف خود را با برخي رانت خواراي ها هم معلوم كند، و مثل ماجراي دانشگاه آزاد جانب اقوام خود را نگيرد.
United Kingdom
من به آقای مطهری رای دادم و بعد از اینهم رای می دهم اما ذکر چند نکته برای خود ایشان ضروری به نظر می رسد:
اول اینکه طبق فرمایش خود ایشان می توان گفت که رای به ایشان هم به معنی درستی همه رفتارهای ایشان نبوده و نیست.
در ثانی بنده ایشان را کسی می دانم که دارای مواضع زیگزاگی هستند و تناقضات رفتاری فراوانی دارند اما مجلس یک تشکیلات گروهی است و نیاز به اینطور افراد هم در مجلس هست تا مواضع دیگرانی را که در مجلس چرت می زنند یا تندروی می کنند را تعدیل کنند.
به اعتقاد بنده وجود یک نفر مانند علی مطهری در مجلس خوب است، وجود دو نفر مانند ایشان زیاد است و وجود بیش از دو نفر مانند ایشان آفت مجلس است.
آقای مطهری تصور می کنند که اگر اسمشان در لیست جبهه متحد بود آنگاه رای بیشتری می آوردند اما واقعیت این است که اینطور نیست چون ایشان به خاطر مواضعشان برای همه مردم شناخته شده اند و واقعیت امر این است که مردم ما هیچگاه لیستی رای نداده و نمی دهند. فکر می کنم ایشان چه در لیست می بودند و چه نمی بودند همین رای را می آوردند چون چه کسانی که به ایشان رای دادند و چه کسانی که رای ندادند، ایشان را خوب می شناسند.
اما بد نیست به گوشه ای از مواضع زیگزاگی ایشان در این نامه هم اشاره کنم. ایشان در مورد ریاست مجلس گفتند و پیش از این هم در مصاحبه ای به آقای حداد عادل تاخته بودند، قابل توجه ایشان است که بدانند آقای حداد عادل در دوره قبل مجلس مانند سایرین اقدام به باند بازی نکردند وگرنه در همان دوره رئیس مجلس بودند و این نشان از عزت نفس ایشان و مواضع اصولیشان دارد. اما نحوه رفتار آقای مطهری با جبهه متحد قبل از ارائه لیست و بعد از ارائه لیست را با رفتار آقای حداد عادل در دوره گذشته مجلس برای انتخاب رئیس مجلس مقایسه کنید، آنگاه بخوبی مشاهده می کنید که چه کسی دنبال رای جمع کردن است! حال این نوع برخورد ایشان با آقای حداد عادل را بگذارید کنار نحوه برخورد ایشان با آقای خاتمی. از آقای مطهری سوال می کنم که آیا خاتمی بیشتر مستحق تاختن است یا جناب حداد عادل؟ من حرکت خاتمی را تحسین می کنم اما این اقدام ایشان نه تنها کسی را با نظام آشتی نداد بلکه شرایط را برای ایجاد فتنه ای دیگر فراهم کرد، تا بازهم در لباس نفاق برای فتنه ای دیگر توطئه چینی کنند.
Iran, Islamic Republic of
جان من اگر رأي نمي آورد باز هم مردم را فهيم ميدانستی؟!!...
United States
سلام این انتخابات در رابطه با مجلس است و مردم به وظیفه ملی و مذهبی خود عمل کردند این موضوع به مسئولین اجرایی ارتباطی ندارد و یا در تائید یا رد انها نیست چرا ادرس اشتباه میدهید جناب اقاب مطهری، انتقاد با تخریب فرق میکند شما با عناد و تندروی میخواهید نظرات خود را به همه بخورانید ضمنا اشتی این اقایان از سر استیصال است نه نگرانی برای نظام و میان مردم بدنبال جایگاه سیاسی خود هستند ودیدید که مردم به اگاهی خود رجوع کردند و شما هم کم بودن رای خود را به تخریب نچسبانید مواضع ضد دولت شما به منتقدین اجازه داد به شما رای دهند ولی اگر این هیاهو را ایجاد نمیکردید این تعداد رای را نداشتید البته این تعداد رای به شما حقیر است وزن شما پائین است و خود مخرب خوتان هستید خدمات دولت را نمیبنید و هی عناد میکنید
Iran, Islamic Republic of
"وي با اشاره به شركت سيد محمد خاتمي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، گفت: از آقاي خاتمي براي شركت در انتخابات و تلاش براي آشتي دادن گروهي كه با نظام قهر كرده‌ است تشكر مي‌كنم؛ چراكه اساسا قهر با نظام معني ندارد و قهر مصلحان جامعه با نظام، يعني باز شدن ميدان براي افراد تندرو و فرصت‌طلب و افتادن انقلاب به دست نااهلان و به خارج رانده شدن انقلابيون اصيل كه اين همان اتفاقي بود كه در دوران مشروطه رخ داد."

این بابا خیلی پرته
خاتمی شد مصلح نظام؟!!
رو که رو نیست ماشالله
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری
آیا خاتمی نااهل نیست که سالهاست بر علیه نظام اسلامی فتنه گری میکند؟!

اف بر شما
واسه خودش یه پا دولته !
برای همه مسائل روز دنیا نظریه داده !
اقای مطهری عزیزتر ازجانم! اگر کمی به عقب برگردی و مخلصانه ودرتنهایی به اعمال وگفتارخودت در این چندسال تفکر کنی(همان یکساعت فکر کردن که از70 سال عبادت بهتراست) انگاه به نتیجه به اصطلاح جوسازیها(شایدم حرف دل مردم ودلسوزان تو و نظام) پی خواهی برد. ان‌شاءا... به هرنتیجه ای رسیدی ما رو هم بی خبر نذار تا تکلیفمان با شما برای دور دوم انتخابات و آینده مشخص شود!!!
United States
افرین برمطهری وخاتمی
Iran, Islamic Republic of
اقای مطهری آرا شما مربوط به شمال تهران بود و رای مردم جنوب شهر نیز بدلیل انتساب شما به شهید والا مقام مطهری بود
مغرور نشو
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف از نام خانوادگی مطهری که بر روی این فرد است با این طرز تفکر
Iran, Islamic Republic of
خاتمی رأی می داد یا نمی داد اصلا کجای این دریای حضور با بصیرت و با شکوه مردم بود ؟ که حالا داری ازش تشکر می کنی ؟
خاتمی با کارهای منافقانه اش هر کاری برای ضربه زدن به نظام مبتنی بر ولایت فقیه ازش بر می اومده کرده و حالا هم دیگه کاری ازش بر نمیاد وگر نه مطمئن باشید بازم ضربه خودشو می زد .
آقای علی مطهری !! شما اگر هم می خواهید تشکر کنید از رهبر معظم انقلاب تشکر کنید که با فرمایشاتشون عامل اصلی این حماسه بودند.
از مردم تشکر کنید که با حضور با فهم و بصیرتشون یک بار دیگه روی خبیث دشمنان و منافق ها رو سیاه کردن . نه از فردی منافق و مهره سوخته که برای مطح شدن و سر زبون ها اومدن چاره ای جز این نداشت.
Iran, Islamic Republic of
یکی به من بگه این خاتمی که آقای علی مطهری ازش تشکر می کنه اصلاً کی هست ؟! من که به جا نمی آرم !! ما که هر چی چشممونو باز کردیم مردمی رو دیدیم که به عشق اسلام و امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب و ایران عزیز پای صندوق های رأی حاضر شده بودن نه خدایی نکرده به عشق منافقین خیانتکار !!!
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای علی مطهری ! سلام علیکم
ببخشید یه سوال : مزه خوردن نان پدر چه جوریه ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
جالبه ! در حالی که میزان انزوای خاتمی و یارانش به خاطر اعمال منافقانه شون به حدی رسیده که جرأت حضور در بین مردم رو ندارن و هر جا مردم این ها رو ببینن با تخم مرغ و لنگه دمپایی ازشون پذیرایی و استقبال می کنن ، متأسفانه انسان شاهد این هست که تو مجلس ، آقایون خباثت ها و خیانت های این فرد و دوستانش رو فراموش می کنن و میان ازشون تو مجلس تشکر می کنن !!!
Latvia
توجيه شكست آقاي علي مطهري بسيار نخ نما و انحرافي است. كسي مثل ايشان با شهرتي كه از ناحيه پدر شهيدش و رسانه اي شدن هميشگي دارد آنقدر شناخته شده و معروف است كه نياز به گنجاندن در ليستي خاص و تبليغات انتخاباتي نداشته باشد. آقاي مطهري! همه مردم تهران كاملا با شخصيت شما آشنا هستند و اگر مي خواستند به شما اعتماد كرده و راي مي دادند. بنابراين راي بسيار پائين 8 درصدي!!! مردم تهران به خود را توجيه نفرماييد و شهامت پذيرش شكست را داشته باشيد و از ادامه راه مثل آقاي كاتوزيان انصراف دهيد.
قهر مصلحان جامعه با نظام؟؟؟؟؟؟؟؟

منظورش همون مفسدینه

حواسش نبود اشتباه گفت!
Iran, Islamic Republic of
"وي با اشاره به شركت سيد محمد خاتمي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، گفت: از آقاي خاتمي براي شركت در انتخابات و تلاش براي آشتي دادن گروهي كه با نظام قهر كرده‌ است تشكر مي‌كنم؛ چراكه اساسا قهر با نظام معني ندارد و قهر مصلحان جامعه با نظام، يعني باز شدن ميدان براي افراد تندرو و فرصت‌طلب و افتادن انقلاب به دست نااهلان و به خارج رانده شدن انقلابيون اصيل كه اين همان اتفاقي بود كه در دوران مشروطه رخ داد."


ببخشيد يه سوال برام پيش اومد اونوقت منظور از مصلحان همون خاتمي هست و مطمئنم منظورت از تندروها دولت احمدي نژاده نه ببين علي جون اين سياست تخريب دولت هم كه جواب نداد و فكر ميكردي نفر اولي ولي همون كسي كه ازش انتقاد ميكردي (حداد عادل) ديدي چه رايي آورد پس بدان كه تندرو شما و امثال شمايي كه زماني انتقاد از هاشمي مد بود انتفاد كردي حالا هم كه مد انتقاد از احمدي نژاده، دايه مهربانتر از مادر برای هاشمي و فائزه شدي و منتقد دولت. ببين فكر كنم راي مردم خيلي چيزها رو بهت ياد داده البته اگه اهل تفكر باشي راستي شنيدم اكثريت سوال كنندگان از رييس جمهور عزيز راي نياوردند اين هم پيام بدي می تونه برات باشه البته به اميد خدا مياد تو مجلس و شما سوال كنندگان رو هم مثل موسوي ناك اوت ميكنه مطمئن باش البته خيلي از اين سوالها هم ربطي به مجلس نداره مثل بركناري متكي اين از اختيارات رييس جمهوره حالا به هر شكلي (البته نحوه برخورد با ايشون هم درست نبوده ولي اين ربطي به مجلس نداره) همين كارها رو ميكنيد كه احمدي نژاد هم مياد ميگه ديگه راس امور بودنتون تموم شد !!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
برای این طرز تفکر وصحبت متاسفم چه ناصحیح نااهل مشخص میکند و....
یاد سخنان سید جمال الدین اسدآبادی افتادید...عجب! پس چه تحلیل درستی از حوادث منطقه دارید! اگر رییس جمهور این حرف را زده بود الان چقدر او را تخریب نموده و منحرف میشمردید؟!
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری، فقط 12 نفر از امضاکنندگان سوال از رئيس جمهور به مجلس نهم راه يافتند.
Iran, Islamic Republic of
جناب مطهری اگر خیانت های آقای خاکستری باعث از بین رفتن انقلاب می شد فرصت جبران داشتیم؟؟ می بخشیم ولی فرصت خیانت دوباره نمی دهیم. شما هم بصیر باشید چون حوادث تلخ جبران نمی شوند . میلیونها سال هم بگذرد و همه نااهلان دنیا توبه هم بکنند تلخی و زشتی ریختن خون خدا از بین نمی رود.
Belgium
به کوری چشم اونهایی که تحمل افراد فهیم و مخلصی چون مطهری رو ندارند
Serbia
شب دراز است و قلندر بیدار
United States
چقدر خودش را تحویل میگیرد؟ مثل اینکه نمیداند بیشترین آرای او را معاندین ومخالفان نظام داده اند. آراء او از صندوقهای محلات معلوم الحال درآمده است.
Latvia
مسخره تر از شماها دیگه پیدا نمیشه .بابا رقابت با آرای باطله که دیگه این حرفها رو نداره.علی مطهری هم اگه در دور دوم به مجلس راه پیدا کرد بهتره سخنرانی کنه.رئیس جمهور عزیز پاسخ محکمی به سوالهای مسخره و کاملا سیاسی شما خواهد داد.مردم به خاطر ایران در انتخابات شرکت کردند.با رد صلاحیت حامیان احمدی نژاد مجبور شدند بین بد و بدتر ،بد رو انتخاب کنند.
Iran, Islamic Republic of
قهر مصلحان جامعه با نظام !!!
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری منتظر جوابیه شما به صحبت های اقای پناهیان هستیم. البته جوابیه‌ای مستدل و مودبانه مانند آقای پناهیان. نه اینکه مغالطه کنید...
به نظرم آقای مطهری می تواند نماینده ی خوبی باشد، جسارت ایشان در مورد برخی از مسائل ستودنی است.
البته فهرست ايشان كه با شكست سختي مواجه شدند، پس دليل رأي به ايشان صلاحيت نيست، بلكه بارش گسترده تبليغات است!
Iran, Islamic Republic of
خاتمی شد مصلح جامعه!!!! جل الخالق!!!!!
آقای مطهری ، اگر دنبال منشاء تخریب علیه خودتان می گردید قدری در خصوص عملکردتان فکر کنید یا به دوستان واقعیتان که می توانند بصورت مشفقانه آئینه شما باشند اعتماد کنید !!! آنگاه در کمترین زمان عامل مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد !!!
United States
راست گفته مطهری
United Kingdom
(قهر مصلحان جامعه با نظام)؟ از کی خاتمی مصلح نظام است؟! کسی که با جرج سروس دیدار کرده و یکی از بانیان فتنه 88 بوده شده مصطح نظام؟! مطهری بی بصیرت، ندیدی که در همین مجلس شعار مرگ بر خاتمی سرداده شد؟ از اول هم میدانستم که شما جریان انحرافی را بیهوده بزرگ کردید تا در سایه آن به خیانت بزرگ خودتان یعنی وارد کردن دوباره رهبران جریان فتنه بپردازید و خنجرهای خود را که بعلت کینه از برخی در این نظام است بر پیکر انقلاب فرود آرید.
Iran, Islamic Republic of
ان‌شاء‌الله این ... در دور دوم رای نیاورد.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد علي مطهري
Iran, Islamic Republic of
هر چه مي گذرد من به بزرگي روح اقاي مطهري بيشتر پي ميبرم همه كلام اين اقا انسان را ياد پدرش مي اندازد
ممنون نماينده راستين ملت
Iran, Islamic Republic of
حرفهای آقای مطهری همیشه به دل می نشیند. خداوند حفظش کند.
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری متاسفانه آدم خوشنامی نیستی . من یکی از عوامل اجرایی صندوق ها بودم وبه عینه می دیدم که بسیاری از افراد با ظاهر زننده وبدپوشش وبعضا مخالف حکومت به شما رای می دهند . آیا به این نوع آرا افتخار می کنید؟! البته رای این افراد هم قابل احترام است. شما الان نقش اپوزیسیون را بازی می کنید نه چهره ای اصولگرا ویا مذهبی.
زیاد به وضع کنونی خود افتخار نکنید !!!
Iran, Islamic Republic of
«منشاء تخريب‌ها عليه بنده را معرفي . . . !!»
تو خود حجاب خودي حافظ از ميان برخيز.
Iran, Islamic Republic of
درود بر مطهري/ درود بر حداد و زاكاني
آقای مطهری آتش تهیه را مانند قبل از انتخابات و استعفای از مجلس آماده کرده اند و به نظر خود برای جلب رای بعضی ها فکر می کنند با تاختن به این جناح و آن جناح و تمجید از بعضی شخصیت ها که اقبال مردمی ندارند می خواهد یکه تازی کند.
اما این نکته را بگویم که این راه سر از ترکستان در می آورد.
اقای مطهری فعلا مشخص نیست در دوره بعدی معلوم میشود چقد رای داری
United States
مطهری ملغمه ای از اراء متضاد
United States
اگه مطهری جای احمدی نژاد بود و 24میلیون رای می اورد خدا رو بنده نبودهمچین میگه رای قابل قبول...........
به نظر من تنها علی مطهری بود که در مجلس از حقوق مردم دفاع نمود
Iran, Islamic Republic of
رأي دادن آقاي خاتمي مانند اسلام آوردن ابوسفيان است. خاتمي تادقيقه 90 منتظر ماند وقتي ديد استقبال مردم از انتخابات گسترده است به ناچار در رأي گيري شركت كرد. اگر آقاي مطهري اين مسئله را نمي داند پس كفايت سياسي ندارد و اگر مي داند دچار نفاق شده
حتما تقصیر احمدی نژاده که مطهری نفر اول نشده
Finland
من از بعضی رفتارهای آقای مطهری خوشم میاد اما اینکه بگیم مردم فهیمی که به من رای دادند جالب نیست انگار مردم اگه به من رای دادند فهیم هستند. اکثر داوطلبان وقتی صحبت از کل رای دهندگان میشه لفظهای فهیم و پرشور و ... بکار می برند.
خیلی دلم میخواد دور دوم تقدیر چنین رقم بخوره که من تهران باشم و به 25 نفر که غیر از مطهری هستند رای بدهم .

آب به آسیاب دشمن ریختن کم جنایتی نیست که ایشان در 4 سال نمایندگی گاهی انجام داد . کاش کمی به پدر و برادران خود می رفت .
Iran, Islamic Republic of
من فکر می کنم منظور اقای مطهری از فهیم، همه مردم هستند و اینکه اینطور گفته منظورش این بوده که بخشی از اون مردم فهیم به ایشون رای دادن
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که من و خانواده ام جزو مردم فهیم نبودیم.
ای کاش شهید بزرگوار و عزیز استاد مطهری بیشتر زنده می ماندند تا حداقل در تربیت دینی فرزندشان تلاش می کردند.
از اون آقایی که سر صندوقها بودند و رای مخفی افرادی را که با وضع زننده به آقای مطهری رای میدادند را نگاه میکردند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم حتما احساس تکلیف کردند قربت الی الله. تقبل الله حاجی
قهر گروه های مصلح با نظام یا بازگشت فتنه به نظام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United Kingdom
ان‌شاءالله در دور دوم با آرای بیشتری رای بیاورند
Iran, Islamic Republic of
ایشان دور دوم حذف می شوند . این رای ها به خاطر شهید مطهری بوده
Iran, Islamic Republic of
فكرميكنم كساني كه بر عليه مطهري مي نويسند نياز است به سايتهاي ديگر سر بزنند تا معلوم شود كه مطهري آدمي نيست كه فقط يك گوشه اي بنشيند و به به و چه چه بزند او به مسئوليتش به خوبي عمل مي كند خدا پشت وپناهش باد
Iran, Islamic Republic of
الهي كور بشه آن چشمي كه ديدن شخصيت هايي مثل مطهري رو ندارد و كر بشه آن گوشي تا تحمل حرف حق را ندارد
خدا دكتر علي مطهري را براي اين نظام حفظ بدارد
Iran, Islamic Republic of
ان‌شاءا... در مرحله دوم حذف خواهد شد.
United States
منشا تخريب خودتي آقاي بي بصيرتيان ....
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری تخریبگر نمیخواد! خودش بسه برای خودش!
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه با یادگار شهید مطهری این فرزند خلف انقلاب و فهیم مجلس به اینصورت ناجوانمردانه برخورد میکنند واقعا"در دین و اعتقادشان تجدید نظر کنند به نظر من تنها کسی که از مردم در مجلس گذشته دفاع کرد ایشان بود و بس. خدا نگهدارش باشد چشم انهائیکه نمیتواند این بنده شایسته خدا را ببینند کور باشد
Iran, Islamic Republic of
درود بر علي مطهري
خدا ايشونا حفظ كنه
Iran, Islamic Republic of
با سلام
هموطن محترمي نوشته اند:
"آقای مطهری منتظر جوابیه شما به صحبت های اقای پناهیان هستیم. البته جوابیه‌ای مستدل و مودبانه مانند آقای پناهیان. نه اینکه مغالطه کنید..."
اين هم لينك جوابيه البته اينكه تا چه حد قانع كننده باشد بستگي به شما دارد:
https://www.jahannews.com/vdci5rarrt1azrs..bltc2c6l,zt14.html
با تشكر
چطور موقعی که مردم رای دادن به مطهری و کلا در انتخابات شرکت کردن جز ملت عزیز ایران بودند اما حالا بد پوشش و معاند هستند اون کسی که حکومت رو قبول نداره هم عضو ملت ایران هست
United States
یه سؤال: اگر علت تخریب‌ها بی‌تدبیری و صحبت‌های ماجراجویانه‌ی خودش باشه اونوقت باید با خودش برخورد کنن؟
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری رای شما نسبت به دوره قبل 30 درصد کاهش داشته این نشون میده در مجموع مردم عملکردتون رو نپسندیدند
آدم الان میفهمه که دکتر احمدی نژاد چقدر از این آدمهایی که این قدر بهش انتقاد دارن با ظرفیت تره، او از همه این عزیزان وابستگیش به احزاب کمتر و شدت تخریب علیهش بیشتر بود و رأیش هم به لطف خدا بسیار بیشتر از چندهزار رأی مردم تهران به این عزیزان که این قدر جو گیر شدن
اما رفتار او کجا و رفتار این منتقدان کجا!!
آدم الان میفهمه که دکتر احمدی نژاد چقدر از این آدمهایی که این قدر بهش انتقاد دارن با ظرفیت تره، او از همه این عزیزان وابستگیش به احزاب کمتر و شدت تخریب علیهش بیشتر بود و رأیش هم به لطف خدا بسیار بیشتر از چندهزار رأی مردم تهران به این عزیزان که این قدر جو گیر شدن
اما رفتار او کجا و رفتار این منتقدان کجا!!
United States
آقای علی مطهری بچه خیلی خوب و پسر شهیدمطهری هم هست ...بسیار خوب اما... ولی در تحلیل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و مسائل روز کلا" خیلی ضعیف هستند و درایت سیاسی یک بچه مسلمون را ندارند و بنابراین صلاحیت برای نمایندگی مجلس اسلامی را ندارند. و بیشتر بدنبال هوچیگری جهت کسب قدرت و مطرح کردن خود هستند.
والسلام.
خدا کنه مثل بابات عاقبت به خیر بشی اما صدای ملت دشمنی با احمدی نژاد نیست حمایت از اون هست اگر کسی هم بد دولت رو میگه بخاطر تخریبی هست که گریبان خودتم گرفت
Iran, Islamic Republic of
"از مسوولان اطلاعاتي و انتظامي درخواست مي‌كنم منشاء تخريب‌ها عليه بنده را معرفي و با آن‌ها برخورد كنند."

اگز قرار با برخورد باشد باید ابتدا با خود ایشان برخورد شود که دانشجویان را اراذل و اوباش خوانده که به خاطر ساندیس در مقابل مصوبه یکشنبه سیاه مجلس تجمع کرده اند
بابا این حرفهای تکراری همان حرفهای بازنده ها در جریانات سیاسی است- یعنی یک چکش به میخ و یک چکش به نعل
درود بر مطهری عزیز حامی ملت