شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۴

شوخي رحيمي با رئيسي در مورد پرونده اش

پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 160399
چند روز پيش مراسم جشن عروسي فرزند عزت الله ضرغامي رئيس سازمان صداوسيما برگزار شد كه محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور و همچنين حجت الاسلام رئيسي معاون اول رئيس قوه قضائيه و برخي از مسئولين و مقامات كشور هم حضور داشتند.

 
به گزارش جهان در این مراسم رحيمي با مراجعه به رئيسي مي خواست ميزان جدي بودن شكايت برخي نمايندگان از خود و همچنين پرونده هاي مطرح از وي در دادگاهها از جمله پرونده بيمه را بسنجد و به شوخي مي گويد «آقاي رئيسي از من شكايت شده و من الان متهم هستم و بيائيد مرا دستگير كنيد».
 
رئيسي هم در پاسخ به رحيمي مي گويد:« آقاي رحيمي اتهامات شما جدي است و با اين شوخي ها مساله رفع نمي شود و بهتر است با حضور در دادگاه به اين اتهامات پاسخ دهيد».
 
يكي از حاضران در اين مراسم كه شاهد اين شوخي رحيمي و پاسخ جدي رئيسي بود، به خبرنگار ما گفت: رحيمي فكر مي كرد كه حجت الاسلام رئيسي با شوخي پاسخ وي را دهد اما وقتي با نظر جدي ايشان مواجه شد، فهميد كه بايد در دادگاه حاضر شود و با شوخي مشكلش حل نخواهد شد.

محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور به دليل جعل مدرك دكتري و همچنين برخي از مشكلات مالي با شكايت برخي از نمايندگان در دادگاه پرونده دارد كه اين پرونده در حال رسيدگي است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای رحیمی باید جواب بدهند !!
Iran, Islamic Republic of
سلام نمیدونم این دولت مشکلش چیه که نمی تونه ادمای بی مشکل پیدا کنه خدا رحمت کنه اقای کردانو حالا نوبت رحیمی شده
Iran, Islamic Republic of
آفرين آقاي رئيسي
آقای رحیمی اگر مشکلی ندارند باید پاسخ گوی اتهامات باشند