دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

‫زمان توزیع دومین بسته‌ امنیت غذایی‬‎

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 386191
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های امنیت غذایی از هفته جاری آغاز خواهد شد، گفت: اعتبارات توزیع این بسته‌ها تأمین شده است.
به گزارش جهان، علی ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه در مرحله نخست از توزیع بسته‌های امنیت غذایی حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از نیازمندان، مددجویان کمیته امداد در بهزیستی از این تسهیلات استفاده کردند، اظهار داشت: در مرحله دوم نیز بنا داریم ۵۰۰ هزار نفر به تعداد افراد دریافت کننده بسته‌های امنیت غذایی اضافه کنیم.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم با هماهنگی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مرکز آمار و سایر دستگاه‌ها شناسایی افراد نیازمند و کم درآمد آغاز شده است که در هفته جاری توزیع بسته‌های غذایی آغاز خواهد شد.

ربیعی با بیان اینکه دولت یازدهم توجه ویژه‌ای را به اقشار کم درآمد و نیازمند دارد، گفت: در ابتدای سال پیش‌بینی کردیم که در ۴ مرحله بسته‌های امنیت غذایی را به نیازمندان، مددجویان دستگاه‌های حمایتی توزیع کنیم که این کار تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: اقلام در نظر گرفته شده برای بسته‌های امنیت غذایی، پروتئینی و لبنی هستند که به زودی نحوه توزیع آنها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *