شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

بازیکنان جوان زیر ذره‌بین کادرفنی تیم‌ملی

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 375797
مربی تیم ملی فوتبال ایران از پیگیری آنالیزها و بررسی مسابقات لیگ برتر در هفته‌های گذشته خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مارکار آقاجانیان ابتدا درباره درگذشت مهدی نفر، خبرنگار پرتلاش خبرگزاری فارس گفت: این اتفاق ناگوار را به خانواده وی، جامعه ورزش و اهالی رسانه تسلیت می گویم و برای او طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و بردباری از خداوند منان مسئلت دارم.

وی افزود: همانند سال گذشته طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده و به اتفاق مهرداد خانبان تمام بازی های لیگ را زیرنظر داریم. به این ترتیب که برخی از بازی ها را مانند بازی استقلال - سپاهان از نزدیک و بقیه را در آکادمی ملی فوتبال و از طریق فیلم های ضبط شده بررسی کرده ایم. در بقیه مسابقاتی که در تهران برگزار می شود، در استادیوم حضور خواهیم داشت و سعی می کنیم سایر بازی هایی که در شهرستان ها برگزار می شوند را نیز زیرنظر داشته باشیم.

مربی تیم ملی گفت: گزارش هایی که از آنالیز بازی ها ثبت می کنیم به صورت هفتگی است و البته یک تجزیه و تحلیل کلی هم از ابتدای لیگ تاکنون داریم. بر اساس ارزیابی های ما، بازی ها هر هفته بهتر می شود و مسلماً در هفته های بعد شاهد بازی های قوی تری خواهیم بود. همچنین در طی تجزیه و تحلیل هایمان، بازیکنان جوان را با دقت نیز زیر نظر داریم.

آقاجانیان اظهار داشت: امیدوارم همه در راستای فراهم کردن شرایطی جهت بهبود یافتن لیگ کمک کنند. چون هرچقدر تیم هایمان در لیگ ها پیشرفت کنند، به همان اندازه موفقیت مان در سطح آسیا و لیگ قهرمانان و علی الخصوص تیم ملی بیشتر خواهد شد.

به گزارش تسنیم کادرفنی تیم ملی در حالی مسابقات لیگ را زیر نظر گرفته که هنوز تکلیف قرارداد کی‌روش مشخص نبوده و معلوم نیست تکلیف کادرفنی تیم ملی چه خواهد شد. اگر چه مسئولان فدراسیون فوتبال از تمدید قرارداد این مربی خبر می‌دهند اما اختلافاتی در برخی موارد وجود دارد که باعث شده تا امروز قراردادی امضا نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *