جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مادری را در تهیه جهیزیه دخترش یاری کنید

يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 235198
ایشان برای گذران زندگی منبع درامدی نداشته و مجبور می شود برای گذران زندگی ازطریق نماز وروزه ی استیجاری روزگار خود و بچه هایش را می گذرانده است.
به گزارش جهان، خیریه همت در وبگاه خود نوشت:

امام صادق علیه‏ السلام فرمود:
حرکت مسلمان در مسیر بر آوردن حاجت مسلمان دیگر از هفتاد طواف خانه خدا بهتر است.

سلام و خداقوت

این گزارش درخصوص مشکلات خانواده ای نیازمند و آبرودار است. خانم سرپرست این خانواده  درسال ۷۷ از همسرشان جدا می شوند و سرپرستی دوفرزند  پسر ودختر خردسال خود را هم به عهده می گیرد.

ایشان برای گذران زندگی منبع درامدی نداشته و مجبور می شود برای گذران زندگی ازطریق نماز وروزه ی استیجاری روزگار خود و بچه هایش را می گذرانده است.

این خانم و خانواده شان که حدود ۱۵ سالی است پس از جدایی از همسر از شهرستان قم کوچ کرده و در منزل خواهرشان در محمدشهر کرج زندگی می کنند، طی این سالها با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرده اند اما به هر شکل ممکن تلاش کرده است تا با حفظ آبرو، چرخ زندگی را بگردانند.

مشکل امروز این خانواده که متحمل بدهی های سنگین انباشته شده ای هم هستند، این است که دختر خانم ۲۱ ساله این خانم بیش از یک سال است که عقد کرده اما زمان ازدواج آنها مرتب از طرف مادرشان به تعویق می افتد چرا که توان و امکان تهیه جهیزیه مناسب برای ایشان وجود ندارد.

همت کنید تا بتوانیم در طلیعه ماه مبارک رمضان مبلغ ۳ میلیون تومان برای جهیزیه این عروس خانم که از سادات هم هستند، فراهم و جهیزیه ای شایسته به ایشان تقدیم کنیم.


از همراهی و همت شما سپاسگذاریم.
شماره کارت
7825 4471 9914 6037

شماره حساب
008 - 2396820 - 010

شماره شبا
IR94 0170 0000 0010 2396 8200 08
(به نام : مهدی قمصریان) (بانک ملی)


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *