سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

بویری سومین برنزی کشتی فرنگی

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 383491
نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با پیروزی مقابل حریفی از ترکمنستان به مدال برنز رسید.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی اینچئون، پیام بویری فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی ایران برای کسب مدال برنز مقابل آتایف از ترکمنستان به روی تشک رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی برسد و مدال برنز را از آن خود کند.

در وقت اول بویری فعال‌تر نشان داد اما نتوانست حریفش را زمین بزند، هرچند توانست از کشتی‌گیر ترکمنستان اخطار بگیرد و در خاک دو بارانداز اجرا کند. در ادامه بویری حریفش را بیرون انداخت و امتیاز پنجم را گرفت و با به پل بردن حریفش به امتیاز ۱۱ رسید و کشتی تمام شد.

بویری در رقابت‌های صبح امروز ابتدا در مرحله یک هشتم نهایی نوربک خاشیمبکف از ازبکستان را ۹ – ۵ برد، سپس مقابل سینگ گورپرت از هند ۷ بر ۲ به برتری رسید. نماینده ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل تاکمیرو کاناکوبو از ژاپن قرار گرفت و با نتیجه تساوی یک بر یک و با توجه به اخطار بیشتر بازنده شد تا نتواند به فینال این وزن راه پیدا کند.

پیش از آغاز بازی‌های آسیایی بنا بود هادی علیزاده پورنیا برای ایران در بازی‌های آسیایی در وزن ۷۵ کیلوگرم به روی تشک برود اما مصدومیت ناشی از حضور در مسابقه‌های جهانی باعث شد پیام بویری جایگزین او شود.

پیش از بویری، حبیب‌الله اخلاقی و مهدی علیاری برای ایران صاحب دو مدال طلا شدند و سعید عبدولی و افشین بیابانگرد نیز دو مدال برنز به دست آوردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *