سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۴
۱۲
آخرین اخبار از نوار غزه؛

رژیم صهیونیستی در برابر «شروط مقاومت» تسلیم شد/ موافقت اولیه با رفع محاصره غزه و آزادی اسرا

۱۸۸۰ شهید تاکنون/ اسرائیل بازهم آتش بس را نقض کرد
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 373690
"نظامیان صهیونیست، روحیه خود را باخته اند و مبارزان مقاومت را مردانی با سه متر قد می بینند که هر چه به آن ها تیراندازی می کنند، نمی میرند".
رژیم صهیونیستی در برابر «شروط مقاومت» تسلیم شد/ موافقت اولیه با رفع محاصره غزه و آزادی اسرا
به گزارش جهان، منابع مطلع در قاهره، جایی که مذاکرات آتش‌بس در جریان است، اعلام کردند که رژیم صهیونیستی موافقت اولیه خود را با ۴ شرط مقاومت از جمله پایان محاصره غزه را اعلام و ۳ شرط دیگر را رد کرده است.

به گزارش المیادین به نقل از منابع مطلع و نزدیک به مذاکرات آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در قاهره اعلام کرد که اسرائیل سرانجام به شروط مقاومت تن داد و فعلا به طور محرمانه موافقت اولیه خود را با ۴ شرط و مخالفتش با ۳ شرط دیگر را اعلام کرد.

به گفته این منابع طرف اسرائیلی با برخی بندهای طرح گروه‌های فلسطینی که شامل شروط آتش‌بس مقاومت است موافقت کرده که از جمله آن بند پایان تجاوز به غزه، بند پایان محاصره غزه، بند آزادی اسرا و بند صیادی در فاصله ۱۲ مایلی ساحل غزه است.

این منابع در عین حال اعلام کردند که طرف اسرائیلی شروط مربوط به بازگشایی فرودگاه، بازگشایی بندر غزه و بازگشایی مسیر ارتباطی کرانه باختری و غزه را رد کرده است.

دو روز گذشته گروه‌های فلسطینی که در قاهره هستند، به شکل متحد طرحی ارائه کرد که بر پایان جنگ، محاصره غزه و تجاوزات شهرکنشینان و آزادی اسرای فلسطینی تاکید می‌کند.

بندهای این طرح به قرار زیر است:

۱- توقف کامل جنگ و خروج فوری ارتش رژیم صهیونیستی از غزه.

۲- پایان محاصره غزه و باز شدن گذرگاه‌های آن و تامین امنیت ورود و خروج افراد و کالا به غزه است.

۳- آزادی صید در آب‌های بین‌المللی تا فاصله ۱۲ مایل.

۴- پایان یافتن منطقه حائل که اسرائیل آن را برغزه تحمیل کرده است.

۵- بازسازی غزه از طریق برگزاری کنفرانس بین‌المللی کمک‌کنندگان به غزه و تامین کمک‌های فوری از طریق دولت وحدت ملی فلسطین.

۶- پاینبدنی اسرائیل به اجرای کامل توافق تبادل اسرا موسوم به توافق «شالیط» و آزادی اسرایی که اخیرا پس از آزادی بازداشت شدند.

۷- تعهد اسرائیل به اجرای مرحله چهارم توافق آزادی‌ اسرایی که اسرائیل با تشکیلات خودگردان بر سر آن توافق کرده اما طرف اسرائیلی از اجرای آن شانه خالی کرده است.

۸- توقف تجاوزات مکرر شهرکنشینان در پی اتفاقات ۱۱ ژوئن در کرانه باختری.

بیست و نهمین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه در روز سه شنبه چهاردهم مردادماه را بخوانید:

رژیم صهیونیستی در برابر «شروط مقاومت» تسلیم شد/ موافقت اولیه با رفع محاصره غزه و آزادی اسرا



۱۸۸۰ شهید و ۹۵۶۷ مجروح آخرین آمار تلفات مردم غزه

۱۶:۴۵ وزارت بهداشت غزه: ۱۸۸۰ شهید و ۹۵۶۷ مجروح آخرین آمار تلفات مردم غزه تا بدین روز.

جایزه اسرائیل به تونی بلر

۱۶:۴۹
- «تونی بلر» نخست وزیر سابق انگلستان و بازرس ویژه صلح خاورمیانه جایزه «دن‌دایوید» را به‌خاطر اقدامات ارزنده خود و تلاش برای حل بحران‌های منطقه‌ای دریافت می‌کند..

حماس: نتانیاهو صددرصد شکست خورده است

۱۶:۳۵
- سخنگوی حماس در واکنش به سخنان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که گفته بود ضمانتی برای پیروزی ۱۰۰ درصدی در جنگ وجود ندارد اعلام کرد که این رژیم ۱۰۰ درصد در جنگ غزه شکست خورده است.

هاآرتص: شکست از حماس بسیار دردناک است

۱۶:۲۵
- روزنامه «هاآرتص» پس از شکست ارتش رژیم صهیونیستی از گروه‌های مقاومت در فلسطین، ارتش را به باد انتقاد گرفت و به راهبردهای موفق حماس در جنگ غزه اعتراف کرد.

۱۶:۲۴-
سخنگوی حماس: نتانیاهو در جنگ غزه، شکست سختی را متحمل شده است / به گزارش شبکه تلویزیونی قدس، سامی ابوزهری افزود: گروه‌های مقاومت همچنان توان زیادی برای پاسخگویی به تجاوزهای دشمن اسرائیلی دارند.

۱۶:۰۸-
کامران: دولت مصر طی نامه‌ای برای افراد اعزامی مجلس به غزه، چارچوب‌هایی تعیین کرده است / رئیس هیأت اعزامی مجلس به غزه با بیان اینکه از موارد این نامه، نحوه ارسال کمک‌های ایران به غزه بوده است افزود: دولت مصر اعلام کرده اقدامات هیأت اعزامی باید تنها در چارچوب کمک‌رسانی باشد.

۱۵:۴۰-
اتحادیه اروپا از آتش‌بس سه روزه در غزه "به گرمی" استقبال کرد / بیانیه‌ دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در سرزمین‌های اشغالی: از همه طرف‌ها می‌خواهیم به آتش‌بس متعهد بمانند/ از همه تلاش‌ها از جمله تلاش‌های مصر تشکر می‌کنیم و امیدواریم این توافق به ‌آتش‌بس پایدار منجر شود.

۱۵:۳۴-
سراج: هدف از جنگ سوم غزه، مهندسی تغییر در منطقه است / این کارشناس مسائل استراتژیک در میزگرد "تحلیل راهبردی و کلان جنگ غزه" افزود: این مهندسی تغییر، مهندسی کلانی است که آمریکا با همکاری اسرائیل و برخی از کشورهای منطقه در حال انجام آن بوده‌اند که اکنون به شکست رسیده است.

۱۵:۲۲
- ارتش رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه اسرای فلسطینی را اعدام کرد/ به گزارش "النشره"، "عیسی قراقع"، از نمایندگان مجلس قانونگذاری فلسطین با اشاره به اعدام اسرا، افزود: ۳۰۰ نفر از مردم غزه در جریان جنگ ربوده شده و به پادگان‎‌‌های خارج از این منطقه منتقل شده‌اند.

۱۵:۰۶
- بنیامین نتانیاهو: تخریب تونل‌های فلسطینیان عملیاتی پیچیده بود / به گزارش "جروزالم پست"، نخست‌‌وزیر رژیم صهیونیستی با قدردانی از ارتش به دلیل تخریب تونل‌های مقاومت گفت: تضمین کاملی برای موفقیت در حمله به غزه نیست، اما برای رسیدن به اهداف تلاش می‌کنیم.

کامرون: از استعفای «وارسی» متاسفیم

۱۴:۵۷ -
دفتر نخست‌وزیری انگلیس روز سه‌شنبه ضمن اظهار تأسف از استعفای معاون وزارت خارجه و عضو کابینه این کشور، اوضاع در غزه را «غیرقابل تحمل» توصیف کرده و خواستار آتش‌بس در این منطقه شد.

۱۴:۲۱-
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان برای پیگیری "جنایات جنگی" صهیونیست‌ها وارد لاهه شد / به گزارش رویترز، "ریاض المالکی" در دادگاه بین‌المللی جنایی که مقر رسیدگی به جرایم نسل‌کشی است، گفت: شواهد ‌آشکاری از جنایات جنگی اسرائیل در غزه وجود دارد.

۱۴:۱۳-
یدیعوت آحارانوت: نتانیاهو ما را ناامید کرد، دستاوردی از جنگ برای افتخار وجود ندارد / این روزنامه صهیونیستی در گزارشی نوشت: اسرائیل طی ۲۸ روز جنگ علیه غزه دستاوری به دست نیاورد که بتواند به آن افتخار کند.

۱۳:۵۸-
معاون مسلمان وزیر خارجه انگلیس در اعتراض به حمایت دولت از رژیم صهیونیستی استعفا کرد / به گزارش "بی‌بی‌سی"، "سعیده حسین وارسی" در سال ۲۰۰۷ به عنوان وزیر "همبستگی اجتماعی" پس از تشکیل دولت ائتلافی وارد کابینه انگلیس شد/ وی گفت: دیگر نمی‌توانم از سیاست دولت در غزه حمایت کنم.

افزایش شمار شهدا

۱۳:۵۱-
وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار شهدا به ۱۸۶۹ نفر خبر داد / به گزارش شبکه "ان‌بی‌سی"، این وزارتخانه از افزایش میزان مجروحان حملات به غزه به ۹۸۰۰ زخمی خبر داد.

۱۳:۲۴- امیر عبداللهیان: گروه‌هایی با نام اسلام ولی با هدایت رژیم صهیونیستی در منطقه اقدامات تروریستی می‌کنند / معاون عربی وزیر خارجه در دیدار با وزیر مشاور در امور منطقه‌ای اوگاندا بر ضرورت هماهنگی کشورهای عضو جنبش عدم تعهد برای مواجهه با اقدامات رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

۱۲:۵۰-
امیرعبداللهیان در دیدار با همتای مصری خود خواستار کمک این کشور در ارسال کمک به غزه شد / معاون عربی وزارت امورخارجه در دیدار با همتای مصری خود ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی بر ضرورت تلاش موثر کشورهای اسلامی و عربی برای توقف کشتار مردم بی‌دفاع غزه تاکید کرد.

اسرائیل آتش بس را نقض کرد

۱۲:۱۶-
رژیم صهیونیستی با نقض آتش‌بس، پهبادهای خود را بر فراز آسمان غزه به پرواز درآورد / شبکه"القدس" گزارش داد: درحالی که طرف‌های فلسطینی به آتش‌بس احترام می‌گذارند هواپیماهای بدون سرنشین اسرائیل همچنان در آسمان این منطقه در حال پروازند.

"یدیعوت آحارونوت": ارتش اسرائیل دمش را روی کولش گذاشت و از غزه فرار کرد

۱۲:۰۷
- این روزنامه صهیونیستی نوشت: آتش بس سه روزه در غزه زیر نظر مصر آغاز شده است و همه نیروهای ارتش اسرائیل از نوار غزه عقب نشینی کرده‌اند.

۱۲:۰۴-
وزیر صهیونیستی از تشکیل محور عربستان، مصر، اردن و تشکیلات خودگردان استقبال کرد / به گزارش شبکه "المیادین"، "یاکوب پری"، وزیر علوم رژیم صهیونیستی بر لزوم استفاده تل‌آویو از فرصت تشکیل "یک محور میانه‌رو" در منطقه پس از جنگ غزه تاکید کرد.

دادگاه رسیدگی به جنایات غزه باید تشکیل شود

۱۲:۰۳-
محمدجواد لاریجانی: دادگاه رسیدگی به جنایات غزه باید تشکیل شود / دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه همایش حقوق بشر قوه قضائیه در جمع خبرنگاران: برای شکست حصر غزه نیاز به مصوبه نداریم/ آنچه در غزه اتفاق می‌‌افتد مصداق کامل جنایات جنگی و انسانی است.

۱۱:۵۶-
رژیم صهیونیستی به زخمی شدن حدود صد نظامی اعتراف کرد / به گزارش "یدیعوت آحارانوت"، ۹۷ نظامی صهیونیست که در درگیری با مقاومت و یا بر اثر اصابت موشک‌‌ها زخمی شده‌اند، به بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی انتقال یافتند/ حال ۹ نفر وخیم است.

۱۱:۴۷-
منابع صهیونیستی: یک هیات اسرائیلی طی چند ساعت آینده وارد قاهره می‌شود / کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی از حضور این هیات در قاهره برای گفتگو با نمایندگان گروه‌های فلسطینی در زمینه آتش‌بس خبر داد/ این گفتگوها با میانجی‌گری وزارت خارجه مصر برگزار می‌شود.

احساس ناامنی گسترده در فلسطین اشغالی

۱۱:۴۱-
۸۰ درصد شهرک‌نشینان با وجود وعده‌های نتانیاهو مخالف بازگشت به منازل خود هستند / روزنامه "یدیعوت آحارانوت"، از بی‌اعتنایی شهرک‌نشینان اطراف نوار غزه به وعده‌های "بنیامین نتانیاهو"، "موشه یعالون" و ارتش در زمینه برقراری امنیت در این شهرک‌ها پس از آغاز آتش‌بس خبر داد.

۱۱:۳۶-
رژیم صهیونیستی: به آتش‌بس متعهد خواهیم ماند / "پیتر لرنر"، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توئیتر خود نوشت: ارتش پس از تخریب ۳۲ تونل زیرزمینی فلسطینیان، بیرون از مرزهای غزه مستقر شده و به آتش‌بس ۷۲ ساعته پایبند خواهد ماند.

پاسخ فوری به هرگونه عملیات

۱۱:۳۵-
حماس: به هرگونه عملیات نفوذی و زمینی اسرائیل، پاسخ فوری خواهیم داد / روزنامه صهیونیستی "یدیعوت ‌آحارونوت" ضمن انتشار این خبر به جزئیات بیشتری اشاره نکرد/ آتش‌بس سه روزه از ساعتی قبل آغاز شده است.

۱۱:۲۱-
وزیر خارجه استرالیا: از رنج مردم غزه، دچار آشفتگی و رنجش شدم / "جولی بیشاپ" در بیانیه‌ای اعلام کرد: در غزه صدها غیرنظامی شامل زنان و کودکان کشته شدند و حوادثی "شوکه‌کننده" از جمله بمباران مدارس سازمان ملل که اصلا قابل دفاع کردن نیست، اتفاق افتاده است.

۱۰:۳۸-
حماس: از رژیم صهیونیستی می‌خواهیم به آتش‌بس پایبند باشد / "سامی ابوزهری"، سخنگوی حماس در گفتگو با خبرگزاری فرانسه با اشاره به آغاز ‌آتش‌بس ۷۲ ساعته در غزه از پایبندی تمام گروه‌های مقاومت فلسطینی به آن خبر داد.

صهیونیست‌ها به طور کامل از غزه عقب‌نشینی کردند

۱۰:۲۹-
به گزارش پایگاه لبنانی "العهد"، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد؛ همچنان در مواضع نظامی خود در نزدیکی مرز غزه باقی خواهد ماند.

۱۰:۲۸-
"گرینوالد": اغلب خبرنگاران آمریکایی از اسرائیل می‌ترسند / خبرنگار آمریکایی که اولین بار به همراه "اسنودن"، رسوایی جاسوسی آمریکا را گزارش داد، افزود: اغلب خبرنگاران آمریکایی وقتی صحبت از اسرائیل می‌شود، ترسو می‌شوند/ رسانه‌های آمریکا درباره کشتار فلسطینیان، خونسرد و ‌آرام هستند.

۱۰:۲۶-
آتش‌‌‌بس سه‌‌ روزه میان گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی از دقایقی قبل آغاز شد / خبرگزاری "رویترز" گزارش داد: این آتش‌‌بس ۷۲ ساعته به مذاکره‌‌کنندگان فلسطینی، اسرائیلی و مصری که در قاهره در حال گفتگو برای توقف پایدار درگیری‌ها هستند، کمک می‌کند.

۱۰:۱۱-
کنگره آمریکا اظهارات ضد صهیونیستی "اردوغان" را محکوم کرد / به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، اعضای دموکرات و جمهوری خواه کنگره آمریکا در نامه‌ای به نخست‌وزیر ترکیه درباره آنچه که "اظهارنظرهای ضد یهود" وی دانسته شده است، هشدار دادند.

۱۰:۰۰ - عضو ارشد حماس: توافق آتش‌بس ۷۲ ساعته، مبتنی بر "مطالبات فلسطینیان" است / به گزارش پرس‌تی‌وی، "عزت‌الرشق" عضو هیات اعزامی حماس برای گفتگوهای آتش‌بس به مصر افزود: پس از پایان آتش‌بس و اگر توافقی صورت نگرفت، ما باید درباره اینکه آتش‌بس را تمدید کنیم با نه، تصمیم خواهیم گرفت.

جنگنده‌های صهیونیستی دقایقی پیش از آتش‌بس، غزه را بمباران کردند

۰۹:۳۸
-  به گزارش "المنار"، این جنگنده‌ها تنها دقایقی پیش از آغاز آتش‌بس ۷۲ ساعته مناطقی در شمال غزه را بمباران کردند/ مقاومت این حملات را با پرتاب موشک به شهرک‌های اطراف غزه پاسخ داد.

۰۹:۳۳
- رئیس‌جمهور ‌آفریقای جنوبی در واشنگتن: از کشتن غیرنظامیان توسط اسرائیل خشمگین هستیم / "جاکوب زوما" طی سخنرانی در نشست "آمریکا- آفریقا" افزود: ما از کشتن غیرنظامیان توسط اسرائیل که برخی از آنها در پناهگاه‌های سازمان ملل کشته شدند، خشمگین هستیم.

هاآرتص: گنبد آهنین در برابر موشکهای مقاومت شکست خورد

۰۹:۲۸ -
بر اساس گزارش روزنامه اسرائیلی «هاآرتص»، سامانه ضد موشکی «گنید آهنین» فقط موفق شده مانع اصابت ۵۵۸ موشک از بیش از ۳ هزار موشک و راکت شود.

۰۹:۲۴
- نظامیان صهیونیست پیش از آغاز موعد آتش‌بس در حال خروج از غزه هستند / خبرگزاری "رویترز" به نقل از "پیتر لرنر"، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: نظامیان اسرائیلی در راستای اجرای آتش‌بس، پشت مرز‌های غزه مستقر شده و موضع دفاعی به خود خواهند گرفت.

۰۹:۱۰
- رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد: ارتش اسرائیل ماموریت اصلی تخریب تونل‌های غزه را به اتمام رسید / رویترز این خبر را به نقل از این رسانه صهیونیستی منتشر کرد اما به جزئیات بیشتری اشاره نکرد

تأکید بر توجه جدی مجامع بین‌المللی برای حل بحران غزه

۰۹:۰۶
- وزیر امور خارجه ایران و مشاور نخست‌وزیر بنگلادش بر ضرورت توجه جدی مجامع بین‌المللی برای حل بحران موجود در غزه تأکید کردند.

۰۹:۰۲
- آمریکا از آتش‌‌بس ۷۲ ساعته حماس و تل‌آویو استقبال کرد / "آنتونی بلینکن"، معاون مشاور امنیت ملی آمریکا در گفتگو با "سی‌‌ان‌ان" با حمایت از این آتش‌‌بس مدعی شد: حال به حماس بستگی دارد که به تعهدات خود در این آتش‌‌بس عمل کند.

رژیم‌صهیونیستی: نیروهای زمینی ساعت ۵ عقب‌نشینی می‌کنند

۰۸:۵۶
- ارتش رژیم صهیونیستی از عقب‌نشینی نیروهای پیاده خود از غزه در ساعت ۵ به وقت گرینویچ خبر داد.

هدف از حمله به غزه مدفون ساختن آرمان فلسطین است

۰۸:۵۴
- عضو کمیته مرکزی جنبش فتح، ضمن اشاره به هدف صهیونیستها از حمله به غزه، نقش دولت و ملت سوریه را در اطمینان بخشی به مردم فلسطین برای پیروزی ستود.

۸:۳۷-
دبیرکل سازمان ملل: اسرائیل و فلسطین به آتش‌بس ۷۲ ساعته احترام بگذارند / به گزارش "جروزالم پست"، بان‌‌کی‌‌مون در بیانیه‌ای با درخواست از طرفین برای جلوگیری از نقض آتش‌بس ۷۲ ساعته که امروز برقرار خواهد شد، اعلام کرد: باید برای پایان کامل درگیری‌ها تلاش شود.

۸:۳۴-
حماس با آتش‌بس ۷۲ ساعته در غزه موافقت کرد / به گزارش شبکه "المیادین"، "سامی ابوزهری" سخنگوی حماس در سخنانی گفت: ما موافقت خود را با آتش‌بس ۷۲ ساعته در غزه به طرف مصری اعلام کرده‌ایم.

اسپانیا ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی را متوقف کرد

۸:۳۱
- روزنامه اسپانیایی "ال پائیز" گزارش داد: دولت اسپانیا از افزایش شدید تلفات غیرنظامیان در نوار غزه "شوکه" شده و در اعتراض به این امر، توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی را در دستور کار قرار داده است.

رایزنی‌های ظریف

۰۸:۳۱
- وزیر خارجه کشورمان با قائم مقام وزیر خارجه سوریه و معاونان وزرای خارجه تونس و الجزایر درباره اوضاع غزه به رایزنی پرداخت و بر تحرک هر چه بیشتر جامعه جهانی، کشورهای اسلامی و عدم تعهد در توقف جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

اوباما کمک ۲۲۵ میلیون دلاری به گنبد آهنین را تائید کرد

۰۲:۲۸
- رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه با ارائه کمک ۲۲۵ میلیون دلاری برای تقویت سامانه «گنبد آهنین» رژیم‌صهیونیستی، که پیشتر در کنگره به تصویب رسیده بود، موافقت کرد.

نشست فوق‌العاده مجمع عمومی سازمان ملل در مورد غزه

۰۱:۲۳
- سخنگوی رئیس مجمع عمومی سازمان ملل از گردهم‌آیی اعضا در روز چهارشنبه برای بررسی وضعیت غزه خبر داد و گفت این نشست به درخواست چند کشور عربی برگزار می‌شود.

۰۱:۱۳- مصر از رژیم صهیونیستی و فلسطینیان خواست از سه‌شنبه آتش‌بس را اجرا کنند / وزارت امور خارجه مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد: مصر از اسرائیل و گروه‌های فلسطینی خواست از ساعت پنج روز سه‌شنبه به وقت گرینویچ آتش‌بس سه روزه را آغاز کنند.

رژیم صهیونیستی و فلسطینیان با آتش‌بس ۷۲ ساعته از سه‌شنبه موافقت کردند

۰۱:۰۱-
یک مقام بلندپایه در مصر در مصاحبه با فرانس پرس گفت: اسرائیل و فلسطینیان با یک آتش‌بس ۷۲ ساعته جدید موافقت کرده‌اند و اجرای این آتش‌بس از ساعت پنج روز سه‌شنبه به وقت گرینویچ آغاز می‌شود.

ادامه افزایش شمار تلفات حملات صهیونیست‌ها به غزه

۰۰:۳۲-
در پایان روز بیست و هشتم حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شمار شهدای فلسطینی به ۱۸۵۶ نفر رسید.

منبع: فارس،‌العالم و نسیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خاطره
مرگ بر اسرائیل
خداوند انشاالله مجاهدان مقاومت را کمک کند
حران
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سپاه پاسداران
مملی
زنده‌باد سرداد قاسم سلیمانی که با پیام تهدید‌آمیز خود وحشت کشنده‌ای به جان صهیونیست‌ها انداخت...
مجید مجد
United States
بیشتر این مشکلات و آدمکشی ها زیر سر ارباب صهیونیست ها یعنی آمریکا است
ولی آمریکایی ها خوبه بدونن الملک الیبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم
انشاالله موفقیت حماس
Iran, Islamic Republic of
نصر من الله و فتح قریب
اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــلام پیروز است
hosein
همش کشکه این سگ وحشی هیچوقت آروم نمیشه.
البته اگه ایران نابودش کنه فلسطین از شرش راحت میشه واین سگ وحشی نابود میشه
لعنت بر رژیم صهیونیستی .......................
United States
بیش بااااااااااااار
Iran, Islamic Republic of
مبارکه
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
تبریک میگم خدمت مردم با ایمان غزه خدا رو شکرگزارم
...