پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

شکست لیورپول و یوونتوس، پیروزی رئال

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۷
کد مطلب: 383590
لیورپول و یوونتوس در دومین دیدارشان در لیگ قهرمانان شکست خوردند. رئال نیز با نتیجه ۲ بر یک لودوگراتس را شکست داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دور دوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۸ دیدار در گروه های مختلف به پایان رسید.

در گروه یک این رقابت ها آتلتیکومادرید موفق شد با گل آردا توران ترکیه‌ای در دقیقه ۷۵ یوونتوس را شکست دهد تا شکست در بازی اول برابر المپیاکوس را به دست فراموشی بسپارد. در دیگر دیدار همزمان مالمو با ۲ گل المپیاکوس را برد.

لیورپول در ادامه نتایج ضعیف خود برابر بازل با یک گل شکست خورد. تک گل این دیدار را مارو اشترلر به ثمر رساند. رئال‌مادرید نیز در بلغارستان به دیدار لودوگراتس رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. رونالدو و بنزما برای رئال گلزنی کردند. مهاجم پرتغالی رئال مادرید یک ضربه پنالتی را هم از دست داد. به این ترتیب رونالدو تعداد گلهایش را در لیگ قهرمانان به عدد ۶۹ رساند.

زنیت و موناکو در روسیه نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند و بایر لورکوزن با نتیجه ۳ بر یک بنفیکا را برد.

آرسنال در گروه چهارم در خانه به دیدار گالاتاسرای رفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید. ولبک ۳ بار و آلکسیس سانچس برای توپچی‌های لندن گل زدند و ایلماز تک گل گالاتاسرای را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در این دیدار دروازه بان آرسنال از زمین اخراج شد. دورتموند نیز در بلچیک با دو گل ایموبیله و راموس ۲ بار از سد اندرلخت گذشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *