جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نمایش فیلم شیار ۱۴۳ برای خانواده شهدا

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 383293
ویژه برنامه سروقامتان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد و طی آن فیلم شیار ۱۴۳ برای خانواده شهدا و ایثارگران این حوزه به نمایش درآمد.
به گزارش جهان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری دلاور مردی رزمندگان غیور میهن اسلامی ویژه برنامه سروقامتان با حضور خانواده معزز شهدا، رزمندگان و ایثارگران حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در تالار ایوان شمس برگزار شد.

در این مراسم علی محمد نایینی قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محسن پیرهادی رییس سازمان بسیج شهرداری تهران، مهدی امیری فرمانده حوزه مقاومت بسیج معاونت امور اجتماعی و فرهنگی حضور داشتند.

علی محمد نایینی قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن تبریک این ایام با ذکر خاطراتی از رشادت های رزمندگان اسلام دردوران دفاع مقدس به بیان درسهایی از هشت سال دفاع مقدس و دستاوردهای آن برای نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

در این برنامه از تعدادی از خانواده های شهدا و رزمندگان و ایثارگران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است؛ در پایان مراسم فیلم شیار ۱۴۳ برای مدعوین به نمایش گذاشته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *