شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۹
۹

پیراهن مسی به آتش کشیده شد+عکس

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 374095
جوانان معترض مغربی پیراهن لیونل مسی، بازیکن تیم فوتبال بارسلونا را در اعتراض به کمک مالی وی به رژیم صهیونیستی آتش زدند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، شماری از جوانان مغربی در رباط در اعتراض به کمک مالی یک میلیون دلاری «لیونل مسی» بازیکن شناخته شده تیم ملی آرژانتین به رژیم صهیونیستی، پیراهن وی را آتش زدند.

جوانان مغربی حامی فلسطین، پیراهن ستاره تیم ملی فوتبال آرژانیتین و بارسلونا را در جریان برپایی تظاهراتی در حمایت از مردم غزه و محکومیت حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، به آتش کشیدند.


جوانان معترض مغربی ابتدا با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی خشم خود را از حملات ددمنشانه ارتش این رژیم به نوار غزه ابراز داشتند و سپس پیراهن لیونل مسی، بازیکن تیم فوتبال بارسلونا که شماره ۱۰ بر روی آن نوشته شده بود، را آتش زدند.

بنابر این گزارش، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر کمک یک میلیون دلاری مسی به رژیم غاصب اسرائیل برای جنگ علیه غزه، این بازیکن آرژانتینی به شدت از سوی حامیان فلسطین مورد حمله قرار گرفته است.

وی پیش‌تر نیز چندین مرتبه به اراضی اشغالی سفر کرده و با شرکت در مراسم‌ها و آیین‌های تلمودی، از رژیم اسرائیل اعلام حمایت کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسی ناجوانمردانه برای تصاحب توپ طلا و نام و شهرت به کثیف ترین کار ممکن بر روی کره زمین روی آورده.
مهدی
خدمت دوستان عرض کنم که باشگاه بارسلونا باشگاهی است که زیر سیطره صهیونیست ها(صهیونیسم، شاخه ای افراطی و مجعول از آیین یهود می باشد) قرار دارد و حمایت مالی شدیدی از طرف صهیونیست ها می شود.خاخام های یهودی برای جذب مردم،برخی اوقات بعضی از بازیکنان بارسا را به محل عبادت خود(دیوار ندبه) می برند و از آنها عکس می گیرند.در حالی که بازیکنان بارسا همچون ربات هایی، این کار را انجام میدهند و پولشان را می گیرند.حرفهایی که مطرح نکردم،هیچ کدامشان از سرِ تعصب نبود بلکه واقعیاتی است که سایر بازیکنان بزرگ دنیا که به آنها نیز این پیشنهاد بی شرمانه انجام شده بود،نیز به آن صحّه گذاشته اند.
حامد
بازیکنی مثل مسی فکر کنم اونقدر خوب باشه که دغدغه بدون تیم موندن نداشته باشه،پس مطمئن باش میل درونی خودش هم همینه،وگرنه میتپنست بره به تیم‌های دیگه اگه از این وضعیت ناراضی بود
Iran, Islamic Republic of
مرگ برصهیونیست باتمامی حامیان وایادی مزدورش
همین دیگه ؛ اگه می گذاشتید استاد مشایخی می رفت نصیحتش می کرد ؛ درستش می کرد!
خوبه این پیراهنی رو هم که یکی از بازیکنان به ایران آورده را هم به آتش بکشند
یا همان کسی که این پیراهن نامبارک را در اختیار دارد این کار را بکند
یه پیراهن خریداری شود و به آتش کشیده شود!
نقاشی پیرهن مسی رو می کشیم روی کاغذ و آتیش میزنیم
چرا بابت خریدش پول بدیم
بهش بها بدی قیمتش میشه خون بها تومن
همون پول و هدیه می کنیم به جهاد اسلامی خرج بچه های مظلوم غزه بشه
میثم
جهت اطلاع دوستان عزیز جهان نیوزی! خبر کمک مسی به رزیم صهیونیستی دروغ است و توسط خود مسی هم تکذیب شده است.
لعنت خدا بر تو لیون مسی، مگه محبوبیتت کم بود،؟ چرا با این کار خودتو منفور کردی؟ خدا لعنتت کنه.