پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آغاز جام حذفی از ۱۲ شهریور

شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 294292
جام حذفی امسال ۱۲ شهریور آغاز می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، سی‌امین جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ آزادگان رأس ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۹۲/۴/۱ در محل سازمان لیگ برگزار شد.

در این جلسه مهدی تاج، غلامرضا بهروان، محمدرضا غفاری، علی زینعلی، حمید صادقی و آرش جابری حضور داشتند مقرر شد مسابقه جام حذفی در فصل مسابقات ۹۳-۹۲ با حضور قهرمانان حذفی استان ها و نماینده شهرستان خرمشهر و ۲۸ تیم حاضر در لیگ دسته دوم و ۲۶ تیم حاضر در لیگ دسته اول و در مرحله بعدی با حضور ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر ۱۶ تیم باقی مانده از مرحله اول برگزار گردد و این مسابقات از ۱۲ شهریور امسال آغاز شود.

همچنین مقرر شد از بهترین بازیکن اخلاق و بهترین گلزن لیگ دسته اول در مراسم برترین های لیگ برتر تقدیر می گردد.

به گزارش ایسنا، سازمان لیگ فوتبال ایران از دو بخش تشکیل شده است که لیگ برتر آن به نام برتر خلیج فارس است و در جلسه فوق مقرر شد نام لیگ دسته اول کشور نیز به حامیان مالی واگزار شود به همین منظور حامیان مالی و شرکت‌ها می‌توانند حداکثر تا یک هفته پیشنهاد کتبی خود را به سازمان لیگ ارسال دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *