شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پیوستن مجیدی به استقلال شایعه است

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 387091
مربی استقلال با بیان اینکه تیم استقلال هم‌اکنون در وضعیت خوبی به سر می‌برد، گفت: پیوستن فرهاد مجیدی به کادر فنی شایعه است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جواد زرینچه ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه امیر قلعه‌نویی در این نشست نتوانست حضور پیدا کند بنده به جای وی در این نشست حضور پیدا کرده‌ام.

وی تصریح کرد: بازی در مقابل تیم پدیده برای ما حکم بازی ۶ امتیازی را دارد و استقلال در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می‌برد و امیدواریم در بازی فردا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه از ابتدای برگزاری بازی‌های لیگ تمام بازیکنان خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم، گفت: نبود تمام بازیکنان ما سبب شد تا مجبور شویم از برخی بازیکنان خود در برخی از پست‌های غیر تخصصی استفاده کنیم.

زرینچه افزود: تیم پدیده و بازی‌های آن را آنالیز کرده‌ایم و هرچند در این بازی نیز تمام بازیکنان استقلال حضور ندارند اما فردا بازی خوبی را به نمایش می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه پیوستن فرهاد مجیدی به کادر فنی شایعه است، اظهار کرد: مجیدی استقلالی بوده و هم‌اکنون نیز در ساختار استقلال قرار دارد و ما همیشه مجیدی را استقلالی می‌دانیم.

مربی استقلال با بیان اینکه بازی در جام ملت‌ها برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است، عنوان کرد: در چند سال اخیر وضعیت مناسبی نداشتیم اما خوشبختانه امسال با آرامش کامل و شرایط خوب و کادر فنی منسجم بازی‌ها را شروع کرده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *