شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۴

انگلیس: ایران نروید؛ خطرناک است!

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 387695
وزارت امور خارجه انگلیس از اتباع خود و نیز دارندگان تابعیت دوگانه انگلیسی-ایرانی خواست از آنجایی که مسافران خارجی انگلیسی بیش از هر ملیت دیگری در ایران در خطر هستند، تا حد ممکن به ایران سفر نکنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، وزارت امورخارجه انگلیس امروز (جمعه) طی بیانیه‌ای برای کلیه آمدوشدهای شهروندان انگلیسی به ۱۰۰ کیلومتری مرز ایران و افغانستان، ۱۰ کیلومتری مرز ایران و عراق، محدوده مجاور استان سیستان وبلوچستان و محوطه اطراف بم و جاسک محدودیت گذاشته ‌است.

هم‌چنین وزارت امور خارجه انگلیس برای کلیه سفرهای غیر ضروری به همه مناطق ایران نیز محدودیت قایل شد. این بیانیه مدعی شده از آنجایی که مسافران خارجی انگلیسی بیش از هر ملیت دیگری در ایران در خطر هستند، اتباع این کشور تا حد ممکن به ایران سفر نکنند.

هم‌چنین این بیانیه هشدار داده سفرهای انفرادی به ایران برای اتباع انگلیس بیش از سفر در گروه‌های توریستی و تورهای مسافرتی خطرناک است.

وزارت خارجه انگلیس همچنین از کسانی که تابعیت دوگانه انگلیسی-ایرانی دارند نیز خواست به ایران سفر نکنند چون ممکن است به خاطر فعالیت های سیاسی یا حقوق بشری دستگیر شوند.

گفتنی است شبکه بی بی سی وابسته به دولت سلطنتی انگلیس طی روزهای اخیر گزارش های متعددی درباره ماجرای اسیدپاشی در اصفهان منتشر کرد و با نسبت دادن این موضوع به امر به معروف و نهی از منکر، ایران را محیطی ناامن معرفی نمود. دولت انگلیس در گذشته با صدور اطلاعیه ای رسمی با اجرای حکم قصاص درباره عامل اسیدپاشی به صورت آمنه بهرامی مخالفت کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


غفاری
اول از همه دولت و وزارت خارجه انگلیس به این حرف عمل نموده و از بازگشایی سفارت خود در ایران خودداری نمایند .
ما خوشحال میشیم قیافه نحس هیچ انگلیسی رو نبینیم
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
از كجا معلوم كه اين قصه اسيد پاشي كار خود سرويس هاي جاسوسي انگليسي ها براي نا امن جلوه دادن ايران نباشه براي جلوگيري از گسترش توريسم در ايران . خوبه كه وزات اطلاعاتو وزارت خارجه اين موضوع را پيگيري كنند و با دستگيري عوامل دخيل در اين قصه نقشه روباه پير استعمار و استثمار را برملا كنند تا سيه روي شود آنكه در او غش باشد .
يادمان نرفته در گشته نه چندان دور در شهر هاي مختلف عراق عناصر انگليسي ملبس به لباس تسنن مي شدند و در مساجد محله هاي شيعه نشين بمب گذاري و جنايت مي كردند و همين كار را در مساجد اهل سنت هم مرتكب مي شدند براي ايجا اختلافات مذهبي ميان جامعه مسلمان عراق . مثلث امريكا ، انگليس و اسرائيل = مثلث شيطان در همه جاي دنيا دست به جنايت و خيانت و غارت همه داشته هاي مردم به شكل مدرن و امروزي مي زنند .
روباه کثیف انگلیس