پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

حدادعادل: شاید بخواهند فتنه اجتماعی کنند

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب: 387893
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: در این که عده‌ای از امر به معروف و نهی از منکر ناراحت هستند تردید نداریم چرا که آنها دوست دارند امر به منکر و نهی از معروف شود
به گزارش جهان به نقل از نسیم غلامعلی حداد عادل در حاشیه مراسم ترحیم آیت الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا عده‌ای می‌خواهند طرح امر به معروف و نهی از منکر را به موضوع اسیدپاسی ربط دهند یا خیر گفت: در این که عده‌ای از امر به معروف و نهی از منکر ناراحت هستند تردید نداریم چرا که آنها دوست دارند امر به منکر و نهی از معروف شود.

وی ادامه داد: حالا ارتباط دادن این قانون و این اتفاق هم حرف عجیبی است شاید کسی که این کار را کرده مأمور بوده تا فضاسازی برای فتنه اجتماعی کند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: مردم اهتمام ویژه در این موضوعات دارند و به طور حتم فرد خاطی شناسایی شده و به اشد مجازات می‌رسد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی درباره وزیر پیشنهادی علوم هم نیز گفت: شاخص‌های اکثریت مجلس در موضوع استیضاح قبلی وزیر علوم اعلام شده و معیار و ملاک و انتظارات از وزیر پیشنهادی روشن است.

حداد عادل تصریح کرد: اما اینکه چه می‌شود و یا رأی اعتماد می‌گیرد یا خیر زود است چرا که به تازگی نام نیلی احمدآبادی طرح شده است.

وی اضافه کرد: در مورد این فرد نیز هنوز شناخت کافی ندارم و قضاوت درباره وی زود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *