جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آخرین تصمیمات وزارت نفت برای قیمت بنزین

سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 377092
وزیر نفت در حاشیه دهمین همایش بین‌المللی انرژی در پاسخ به پرسش فارس گفت: فعلاً برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بیژن زنگنه وزیر نفت امروز در حاشیه دهمین همایش بین‌المللی انرژی در تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر برنامه تعیین قیمت بنزین گفت: فعلاً هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم و در این زمینه حتی جلسه هم برگزار نشده است.

در حال حاضر هر لیتر بنزین سهمیه‌ای (ماهانه ۶۰ لیتر برای هر کارت سوخت خودرو) به نرخ ۷۰۰تومان و بنزین نرخ آزاد لیتری ۱۰۰۰تومان عرضه می‌شود.

وزیر نفت در پاسخ به سوالی مبنی بر موضع‌گیری وزارت نفت در مورد لزوم انتشار نتایج آنالیز بنزین وارداتی گفت: در بازار مس‌گرها کسی حرف حساب را نمی‌شنود و در این شرایط نتایج آنالیز بنزین ضرورتی ندارد.

وی گفت: داشتن هوای پاک نیازمند انتشار نتایج آنالیز بنزین وارداتی نیست و نباید فضای کشور را با انتشار برخی گزارش‌ها متلاطم کرد.

وزیر نفت ادامه داد: مردم با دیدن هوای پاک متوجه حقایق می‌شوند و بهبود هوای شهر تهران نشان می‌دهد، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته شده است.

وی تاکید کرد: عده‌ای هدفشان این است که داستان بنزین وارداتی را به داستان سیاسی تبدیل کنند.

زنگنه در مورد سقوط قیمت نفت گفت: سقوط قیمت نفت موقتی است و نباید روی سقوط قیمت نفت نگران شد، چرا که رخدادهای منطقه‌ای و حضور داعش در کشور عراق و سوریه تاثیر به سزایی بر بازار بین‌المللی نفت نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *