سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱۳

400 آقازاده خارج از کشور تحت بررسی و پیگرد

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 108496

پرونده 400 نفر از فرزندان مسئولین کشور که در حال حاضر در خارج از کشور تحصیل می کنند روی میز یک نهاد مسوول در کشور قرار گرفته است.

به گزارش جهان این افراد که به طرق مختلف و بعضا از طریق رانت توانسته اند به خارج از کشور به خصوص به انگلیس و کانادا سفر کنند  و ادامه تحصیل دهند ،تک تک تحت پی گرد این نهاد مسوول قرار می گیرند و پرونده آنها بررسی می شود.
بررسی خبرنگار ما حاکی از ان است که بخشی از این آقازاده ها با سرویس های اطلاعاتی بیگانه نیز ارتباط دارند.
در همین حال، یکی از بهترین راه‌ها که بیشترین بازدهی را برای دستگاه های اطلاعاتی غربی در مورد ایران داشته است، بکارگیری دانشجویان و یا فارغ التحصیلان ایرانی تحت پوشش هایی است که حتی خود آن افراد هم کمتر متوجه جاسوس بودن خواهند شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به به چشم دكتر روشن!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام
امیدوارم جدی باشه
حداقل بررسی کنید ببینید آقا زاده ها اگر هم جاسوس نباشند . پول تحصیل در این کشورها که حداقل سالی 120 میلیون است را باباهاشون از کجا بدست آوردن
نمونه عینی دارم که می گم سالی120 میلیون
Iran, Islamic Republic of
نبايد به اين رانت خواران فرصت دادكه دارند خون مردم مي خورند
كاش يكي هم به حساب آقاي ر رسيدگي كند
Iran, Islamic Republic of

میدونی صرفا عنوان این خبرا جیگر مردمو خنک میکنه
شما به عنوان رسانه پاک باید در راس همه اخبار این خبرو پیگیری کنید
Iran, Islamic Republic of
البته فرزندان مسولان سابق را هم نيايد ازقلم انداخت.
Iran, Islamic Republic of
لطفا ....افزادی مجری سابق نلویزیون و فرزند .....نماینده .... فراموش نشود که در سن 45 سالگی بورس دانشگاه علامه شده و در کانادا صفا میکند و تابعیت انجا را هم گرفته است . انشاالا خدا قبول کند
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم خبرهای خوشی که این روزها در مورد عدالت محوری وانجام عملی آن نه درحد حرف و شعار می بینیم و می شنویم ، خواب نباشد و باتمام وجود همه با هم دست در دست هم بدهیم و ریشه بی عدالتی را در این کشور بخشکانیم .
مردم بدانید من خودم با چشمان خودم چند شب پیش پسر رهبری را در یکی از خیابان های قم دیدم .واقعاً خدا را شکر کردم که در رأس مملکت ما یک همچین مسئولی هست ، اما افسوس از مسئولین کم تقوا و یا بی تقوا که با شرف و آبروی مردم بازی می کنند . مردم دولت و مسئولین عدالت خواه را یاری کنید واین فرصت تاریخی را از دست ندهید که فشار بر دشمنان داخلی و خارجی این ملت مظلوم و شجاع به استخوانشان رسیده و این از هیاهوی آنها مشخص هست .
Iran, Islamic Republic of
فقط رو ميز مسولين؟كارمند بيچاره رو واسه يه شيريني 2هزارتومني بي آبرو مي كنن به هيات تخلفات مي فرسن ...اما اين ها انگار خونشون از بقيه رنگين تره انگار نه انگار خود اين مردم باباشونو آقا كردن ،حالا مثل زالو خون مردم رو ميمكن تنها يه اينطور خبري و بعد ش هم هيچي و هيچ جا.مثلا 000 را چكارش كردند اونوقت 2تا بدبخت رو كشيدن بالا معلوم نبود كي بودن از كجا بودن...حالام مردونه دنبالش بگير ببين تا كجا پيش مي ره من كه چشمم آب نمي خوره ،مگه سر پل صراط خدا يقه شونو بگيره دلمون خنك بشه والا ...خدا يا از سرشون نگذر
Iran, Islamic Republic of
اگر این قبیل اقدامات در راستای گسترش عدالت اجتماعی مورد توجه واقدام قرار گیرد انقلاب اسلامی را از آفات حفظ خواهد کرد
عموم مردم خواهان این اقدامات عدالت محور هستند.
Sweden
عجب است که آنهایی که اینها را تربیت کرده اند هنوز آقا بحساب می ایند.
تمام امور آقاها باید بررسی شوند. و رسیدکی به وضع زاده ها شان نقطه ورود به این قضییه است.
اینجا محل امتحان برای مدعیان عدالت است. نا موفق در این امر مهم یعنی سوق دادن جامعه به طرف سقوط اخلاقی محض.
یا علی مدد!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا یکی از دوستان نزدیک ما هم در دوران گذشته (رییس جمهوری پیشین به خارج از کشور(انگلستان ) برای دوره دکتری اعزام شده اند و جالب تر اینکه رسما در ایام اغتشاشات با رادیو بی بی سی مصاحبه ای هم داشته اند. از همه اینها مهمتر ایشان پسر دایی ...(متاسفانه) هستند که در سایت خود از خارج از کشور بدترین سخنان را به رهبری می زدند. خواهشا دستگاه قضایی هیچ اغماضی نکند بدن در نظر گرفتن موقعیت های فامیلی افراد انها را مجازات کند.!!!!ممنون اگر درج شود.
Iran, Islamic Republic of
َبه امام حسین
من که از حقم روی پل صراط ازشون نمیگذرم
مگر خدا ازشون بگذره که حقه مردم بدبخت و می خورن..
Iran, Islamic Republic of
اگه تیغ عدالت در زمان آیت الله شاهرودی برنده تر بود این افراد هیچ غلطی نمی تونستند بکنند